Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke!) ovulatie en zwangerschapstesten ->deel 23

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lov23, 19 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Dat je een leuke avond moet gaan hebben :D

2. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik noem dit een knaller! Hup aan de klus meid!

3. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik zie niets, eerlijk gezegd...

4. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Dat dit een mooie knaller is!
    Veel plezier ;) :D

5. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou daar zitten we dan op het wachtbankje....

6. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Voor de tuurders, ook gisteren middag weer een test gedaan (wel een andere). En ook hier weer een streepje.
    Helaas weer rozeverlies ik ben zo bang dat het misgaat:( we zijn al zo lang bezig!
    Het ziekenhuis gebeld of ik bloed mag prikken, nee kan beter afwachten:(
    Pff, fijn...
    Als je de laptop even schuin naar boven houd zie je het streepje beter op je beeldscherm;)...

7. Tralala89

Tralala89 Bekend lid

18 sep 2013
    750
    1
    0
    Ik zie inderdaad wel een 2e streepje! Maar geen idee of dit een indrooglijntje oid is. Heb er nog niet zoveel ervaring mee.. ;)

8. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Baby op mn telefoon zie ik hem nog niet :(
    Roze verlies zegt trouwens niets hoor kan ook met zwangerschap te maken hebben ik blijf voor je duimen

9. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Thanks!! ik hoop dat het duimen helpt:):):)
    Nee het hoeft niets te betekenen maar ik heb in 2010 een miskraam gehad dat was bij 5,5 week en toen begon het ook met roze. Maar mijn normale menstruatie begint ook met roze dusja.. heel moeilijk dit!!
    Net met mijn 2e urine een kv test (2v5) gedaan en er verschijnt nog steeds een licht streepje! En best snel zelfs maarja wel heel licht.
    Elke keer een andere test ik word er een beetje gek van;) Ik had een aantal dipsticks online gekocht maar die zijn op.. had nog 1 kv (2v5 euro) liggen en die had ik al gedaan eergisteren samen met de dipsticks. De kv 2v5euro waren eergisteren en gister op in de winkel, dus gisteren een andere test gehaald ook deze een lichte streep. Net dus snel naar de kv gefietst en ze hadden de 2v5euro weer en maar 2 pakjes meegenomen! Net gedaan met 2e urine en direct een tweede LICHTE streep! Wel duidelijker dan de eerste kv test die ik had gedaan (2 dagen terug).
    En een beetje buikpijn wat nu weer wegzakt.
    Het rozeverlies weet ik door tamponcheck. Maar dat ga ik nu niet meer doen. Zolang het er niet vanzelf uitkomt is het niet zo veel.
    Natuurlijk is het streepje weer moeilijk te zien op de foto;) Ik hoef hem hier iig niet in het ligt te houden!

10. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Ik heb er eentje ff in het negatief gezet misschien dat jullie t zo beter zien.
    Ik heb helaas geen goede camera die goed scherp is, stomme telefoon;)

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ik zie echt geen streepje....

12. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Ik word er gek van........ k*t camera.
    Er staan op alle testen een 2e streepje, ik hoef echt niet moeilijk te turen.

13. ik87

ik87 Bekend lid

23 apr 2013
    741
    0
    16
    Studeren en werken
    limburg
    Ik zie inderdaad op de foto geen streepje, maar als jij op alle testen een streepje ziet dan is er hoop. Misschien over een paar dagen nogmaals proberen, misschien is het streepje dan donkerder.

14. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Misschien is het duidelijker als ik m direct via mijn mobiel plaats (mijn logica;)).
    Als ik de foto op mijn mobiel bekijk bij afbeeldingen zie ik t streepje ook gewoon staan.

15. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Nou, ik denk dat jullie wat mij betreft gewoon gelijk gaan krijgen hoor :( mijn tuurstreepjes willen maar niet donkerder worden, dus begin me serieus af te vragen of ik het me niet inbeeld allemaal. Ik zie ze nog steeds, maar het zijn en blijven echt streepjes die je alleen ziet in daglicht als je lang en hard tuurt naar de test zeg maar haha.

Ik geef het nog tot vrijdag en als er dan nog steeds niks te zien is zonder turen geef ik het op.

Heb wel nog steeds buikkrampen, vlagen van lage rugpijn, af en toe duizelig. Maar dat kan zoveel zijn he....

**baal**

Zo. Ga ik nu weer verder genieten van mijn ukkie in de box :)

16. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Sorry baby90, maar ik zie echt niks. Maar uiteindelijk gaat het erom dat jij het ziet en niet om de kwaliteit van de foto.
    Wat bij mij hielp was de foto buiten maken bij daglicht. Op een witte ondergrond zonder flits of zon.
    En de kv is ook makkelijk open te maken, dan liggen de lijnen niet meer zo diep als je alleen de binnenkant fotografeert.

17. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Het gaat er idd om dat ik ze zie, maar goed. Ik denk dat ze al donkerder hadden moeten zijn:(
    Ik kan nu geen foto's meer uploaden? Als ik op het paperclipje druk komt dat schermpje zeg maar, en dat balkje is helemaal rood? Dus vol ofzo? Wat nu?

18. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Ik zie hem hoor baby90 :)

19. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    THANKSS! haha.

20. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Baby dan moet je naar je gebruikersinstelling gaan dan links in de rij helemaal onderaan staat bijlagen als je daar op klikt kun je foto's ook weer verwijderen van bijv. lang geleden.
    Je zit idd aan de max die je kunt oploaden. Als je verwijderd komt er ruimte en kun je weer plaatsen.

Deel Deze Pagina