Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke!) ovulatie en zwangerschapstesten ->deel 23

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lov23, 19 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophia5

Sophia5 Lid

5 aug 2013
    96
    0
    0
  2. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
  3. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik vind het teststreepje wel heel dicht op het controlestreepje staan.
    En waarom zitten er grote strepen door je hele foto?? Beetje onduidelijk zo :)

4. Sophia5

Sophia5 Lid

5 aug 2013
    96
    0
    0
    Hoii

jaa dat vond ik ook al dat ie dicht op de controlestreep stond. Daarom vroeg ik me af of er andere ervaring met die testen hebben. Vorige maand had ikbookbdie test gedaan en toen had ik dat niet.

Ps. Die strepen op de foto komt omdat ik hem tegen de lamp hield hihi sorry.

Xx

5. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik denk dat je deze niet als positief kunt beschouwen.
    Heb je er nog wat liggen? Ik zou voor de zekerheid nog eens testen!
    Ik hoop natuurlijk voor je dat ie positief is :)

6. Sophia5

Sophia5 Lid

5 aug 2013
    96
    0
    0
    Jaa ik denk zelf ook negatief. Ik heb nu niks meer liggen dus ik testbovermorgen nog wel een keertje..:)

x

7. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    #947 Mags, 30 okt 2013
    Laatst bewerkt: 30 okt 2013
    Ik weet dat er weinig op de foto te zien is, maar for the record nog even mijn test van vanochtend. In het echt denk ik echt iets te zien, dus ik geef de hoop nog steeds niet op. Ben erg hardnekkig geloof ik!

Verder heb ik een nogal gezwollen buik momenteel, last van mijn darmen denk ik. Hoop hoop, duim duim...

Zelfbenoemde nod is vrijdag, gebaseerd op wanneer ik mijn eisprong dacht te voelen en uitgaande van een luteale fase van 14 dagen.

8. Mamalicious30

Mamalicious30 Bekend lid

4 mei 2013
    667
    0
    0
    Ik denk ook iets te zien... maar pin me er niet op vast ff 2 dagen wachten nog...

9. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Spannend sofia ik denk voor nu idd negatief maar wat niet is kan nog komen

10. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Hoi dames!

Ik heb even een vraag. Deze maand begonnen met ovulatietesten om te kijken OF en WANNEER er een eisprong is. Ik gebruik ze van zwanger en kids.
    2 uur van te voren mag je niet drinken maar heeft eten invloed op de test? (of is dit wel een hele domme vraag :p )
    Maakt het uit of je half uurtje eerder of later test?

11. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Dat streepje dat te ver naar links zit is een plastic middenbalkje in de binnenkant van de test en zeker geen streepje van hcg. Met deze strepen op de achtergrond kunnen we ook echt niet zien of er op de juiste plek zonder tegenlicht een streepje te turen valt. Even een andere foto maken, kunnen we alsnog meekijken

12. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Volgens mij heeft eten geen invloed.
    Je moet er gewoon op letten dat je urine geconcentreerd genoeg is. Dus niet eerst een halve liter cola drinken en dan gaan testen.
    Verder is het handig om elke keer rond dezelfde tijd te testen, want dan is de kans het kleinst dat je je piek mist.
    Maar dat maakt verder niet zo uit hoor, ik heb ook wel eens eerst 's ochtends en een dag later net voordat ik naar bed ging, getest.. In mijn lijstje met testen zitten allerlei verschillende tijdstippen.
    Je kunt ook 2x per dag testen. 's Ochtends EN 's avonds. maar goed, dan jas je er meteen wel veel testen doorheen :p
    Succes!

13. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Bedankt voor je antwoord! Ik ben ook bang om net de piek te missen maar neem aan dat die piek de hele dag door hoog is? En je dat savonds op je test wel waarneemt...
    Ik test nu rond 1830..gelijk uit mn werk.. Drink dus vanaf 1630 niet meer maarja...soms eet ik om 1800 al (als ik vrij ben bijv) dus vandaar mn vraag over het eten.
    Ik hou het eerst maar bij 1 test per dag, anders word het gelijk wel een dure grap :p

14. Sophia5

Sophia5 Lid

5 aug 2013
    96
    0
    0
    Hmm ik krijg um nu niet goed op de foto dus ik denk dat je gelijk hebt Hooverphonic. Ik beschouwde um toch als negatief omdat ie zo raar is. Maar ga over 2 dagen toch nog een keer testen voor de zekerheid :p

X

15. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik deed ook gewoon 1x per dag. En je teststreep moet echt donkerder zijn dan je controlestreep. Dan pas is ie positief.
    Hij hoeft niet de hele dag positief te zijn. Maar meestal lopen de testen wel op. Vaak zie je aan de streepjes, gedurende de dagen, dat het donkerder gaat worden en dan op een gegeven moment kan ie niet meer donkerder. Maar je piek kan dus ook in de ochtend zijn, en dat je hem dan net mist als je 's avonds test.

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.040
    15.634
    113
    Nabij Utrecht
    #956 RoGiJuLi, 30 okt 2013
    Laatst bewerkt: 30 okt 2013
    Zeg het maar.... ik zit ong. 6 dagen na eisprong (lf van 10-11 dagen)... had gisteren dezelfde pijntjes/steekjes die ik eerder deze maand had (zie onderschrift) en gisterenavond een vlaag van misselijkheid ineens.
    Dit is een etos (2 v 5).
    Er zit een vreemde streep (kleur niet bekend) .... veeeeel te vroeg... gedachtes doen gekke dingen met je :(

Bekijk bijlage 357867

17. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Ah, wat rot! Ik zie nu pas dat je een vmk hebt gehad! Ik heb zo geduimd voor je en gejuicht toen je die positieve test liet zien!!

Maar ik zie hier wat je bedoelt. Volgens mij nog heel lichtroze ook.. Ik ga weer in duimmodus voor je!

18. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.040
    15.634
    113
    Nabij Utrecht
  19. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Ik zie het ook. Kan het geen hcg van de vmk meer zijn? Weet niet hoe lang dat in je lijf blijft...

20. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik zie hem ook!
    Spannendd :)

Deel Deze Pagina