Goeiemorgen allemaal! Hier nog steeds niet veel duidelijker getest. Zal bij daglicht zo eens kijken of ik hem op de foto krijg.
6 dagen voor verwachte menstruatie. De afgelopen dagen wel bruinverlies gehad met een paar druppels bloed. Was gisteravond over en vanochtend misselijk. ..iets in mij zei: testen!!!
Ik ben uit gegaan van 29 dagen. Het streepje stond er binnen 5 minuten en het monster is genomen van de 2e keer plassen in de ochtend. ..
Dus je zit op cd 23 nu? Heb je toevallig je eisprong gevoeld? Ik vind hem nogal duidelijk voor 6 dagen voor nod. Mss is je cyclus weer wat korter net als je vorige en ben je maar 2 o 3 dagen voor nod. Spannend iig geval ik denk dat je het beste eens een kruitvat 2 voor 5 euro kan doen komt daar ook een streepje zeg ik gefeliciteerd!
Wauw! Die is vroeg positief! Zou er even een CB'tje tegen aan gooien eerlijk gezegd! 6 dagen voor NOD kan natuurlijk nooit.....Da's 8 dagen na je ei!
RoGiJuLi kan je test hebben gereageerd op je eisprong ook al zit je 6 dpo? Ik hoop zo dat het een nieuwe zwangerschap betekend maar het is idd wel heel erg vroeg .... duimen draaien!
Hoop dat het raak is voor je liekje, ziet er op zich goed uit toch? Ik heb even een vraagje dames, heb vanochtend weer getest (ovutest), maar liep nu alweer terug, vergeleken met de afgelopen dagen... Gister had ik een iets donkerdere test in vergelijking tot de testen de dagen ervoor, maar nog echt lang geen knaller zoals ik die hier voorbij heb zien komen. Ik blijf door testen,maar kan het zijn dat ik in de avond mijn piek heb gehad? Aangezien ik gisterochtend een iets duidelijker test had. Gister voor de zekerheid maar wel geklust
Yes yes!! Ik denk dat m'n lichaam de clomid weer accepteert Tot gisteren: Bekijk bijlage 357934 Net: Bekijk bijlage 357932
Hoi Dames, Vanochtend niet getest! Ik ga pas zondag of maandag weer testen. Als ik idd 6 dagen na eisprong zit, zal ik maandag ongesteld gaan worden. (lf van 10-11 dagen). Van mij eisprong lijkt het niet mogelijk, aangezien ik al 4 dagen een hoge temp heb (heb daarvoor niet getempt, dus hij kan nog wel al wat langer hoger zijn) .... Ik ga er vanuit dat de streep van gisteren vals positief was (voorgedrukt streepje of indroger, ook al was hij er binnen 5 min.) en wacht vol goede moed mijn ongi af, aangezien spontaan zwanger worden bij ons nagenoeg niet mogelijk is
Liekje: duidelijk streepje. Ik zou ook een CB doen. Heb je iig duidelijkheid. RoGiJuLi: Ik zou ook even een paar dagen wachten en dan nog een testje doen. Zag nog een test met 3+ voorbij komen, gefeliciteerd! Myka: Dat is een duidelijke knaller