Ja ik weet wel zeker dat ik ei gehad heb, niet door tempen ofzo maar voel t altijd en ben heel regelmatig. Heb wel altijd hele lichte testen gehad maar die werden dan op een gegeven moment wel donkerder
Ja moeilijk.... Je streep hoort idd duidelijker te worden... vooral als je al vanaf zaterdag test. Zebra ik zou straks nog eens testen
Net op aandringen collega een cb plus gedaan met 4e plas. Maar alleen iets vaags te zien.. helaas pindakaas
Ik zal zo eens kijken of het op de foto komt. Tja... het was lichtgele urine... 4e plasje vd dag en toen al 6 bakken koffie op (ben koffie leut )
Zo blijven ze bij mij ook.. Nog steeds geen knaller, en ze worden nu weer lichter.. Geen idee wat er van moet denken.. Iemand bij wie de ovulatietesten ook geen knaller gaven? Bekijk bijlage 358597
Beetje stom om dan een test te doen he maar dat weet je zelf ook wel. Nu weet je nog niks..... Maar er staat dus wel iets op je test.?
Ik vindt dat je testen schommelen wat gewoon kan Nog even geduld hebben je ei is iig nog niet geweest denk ik... Zijn dit gevoelige testen trouwens? Want vaak als je extra gevoelige testen gebruikt heb je altijd zo'n streepjes. Dan kun jij beter gewone ovu testen gebruiken en niet de extra gevoelige
Geen idee eigenlijk, volgens mij niet want zie het nergens staan! Maar dan testen we nog even door.. Wel n langere cyclus weer dan!
Welk merk is het? Misschien dat iemand anders ze hier herkent en weet of het extra gevoelige zijn of niet Zie dat je net begonnen bent en onregelmatige cyclussen hebt.... Dan moet je vooral niet te veel verwachten en afwachten, hoe moeilijk dat ook is succes!
Ze zijn van 123thuistesten. Klopt haha, doe m'n best maar is inderdaad niet makkelijk.. Hoop dat ik snel een beetje regelmatig ben..
Zie idd niks staan over gevoeligheid.... Ik persoonlijk vond die van zwangerenkids altijd fijn Nee is ook niet makkelijk.... Maar geduld hebben hoor het kan soms even duren
Ik wacht nog f 'geduldig' af haha en test nog maar even door! Bedankt voor je reactie in ieder geval!
Hallo dames, ik kan wel even wat advies gebruiken. Vanmorgen een zwangerschapstest gedaan van DA eigen merk, 3 dagen voor NOD. Vanochtend omo wit, ik zag het lijntje wel, maar deze was doorzichtig. Ik had de test nog niet weggegooid, dus een paar uur later kwam ik in de badkamer en keek ik er weer op. Toen zag ik toch een dun roze lijntje... (Zie foto) Ik weet dat je m dan officieel niet meer mag aflezen, maar zegt dit misschien toch iets? Of helemaal niets? Graag jullie mening en expertise!
Hier de foto's ... 1 is met omhulsel, de andere is zonder omhulsel .. Lastig te fotograferen op de wc van me werk, maar oordeel zelf! Tis echt mega vaag .... had idd beter niet naar me collega kunnen luisteren :x Bekijk bijlage 358605 Bekijk bijlage 358606
Eerlijk is eerlijk ik zie hem wel is het echt breed of een pennenstreep? Je houd het wel erg spannend zo meid kun je het nog een beetje volhouden?
Breed...absoluut geen pennestreepjes (weet zelf dat dat vet nega is)... Tja volhouden .. moeilijk.. ik haat vage testen... maar nog steeds ga ik er vanuit morgen ongi te worden. Tnx voor het kijken