Zal echt enorm snel zijn, we zijn er eigenlijk nog eens niet zo bewust mee bezig. We denken, we zien het wel. Bij onze dochter heeft het door miskramen, curettages en verklevingen 2 jaar geduurd voordat ik goed zwanger was durf het daarom ook nog niet te geloven maar hij staat er echt! Wordt nu steeds duidelijker..... We wachten rustig af
Zie bij jou idd ook een licht streepje! Kan het ook haast nog niet geloven!! Hoop dat we elkaar dan maar kunnen feliciteren?!
alle zwangere gefeliciteerd! Voor alle andere sterkte met wachten Ik dacht maak mijn verhaaltje nog ff af. voor de meiden die me geholpen hebben afgelopen vrijdag. Ik heb zondag nog een testje kunnen doen in de middag. We waren een weekendje weg met mijn ouders en die gigen even wat voor zichzelf doen, nou mijn man en ik ook haha. hieonder beide foto's van vrijdag en zondag. Gelukkig wordt het streepje duidelijker. Nogmaals bedankt voor jullie snelle reacties van.afgrlopen vrijdag!!!
Vlindertje en r85 ik zie bij beide een streepje voorzichtig gefeliciteerd. Ik heb gister nog een test gedaan en het streepje word langzaam donkerder deze testen zijn van zaterdag
Mamaaugustus wa een mooie afsluiting van jullie weekend weg gefeliciteerd! Jokie jet ook een mooie test gefeliciteerd!
RoGiJuLi: Ik zie helaas niks op je action test. R85: Ik zie ook een tweede streepje Vlindertje: Zwanger Mamaaugustus: Idd je streepjes worden duidelijker, gefeliciteerd! JokieJet: Ook jouw streepjes worden duidelijker, gefeliciteerd!
Bekijk bijlage 358702 Goedemorgen dames, Ik geloof dat ik niet gister maar vandaag mijn echte knaller heb :-D