Maar is hij niet veel te licht/vaag?? Zit nu op mijn nod (11 dpo). Kan gewoon niet geloven dat het dan nu ineens spontaan raak zou kunnen zijn.
RoGiJuLi, ik zie zeker iets, maar in mijn ogen is het streepje wit. Ik hoop ZOOO dat ik het helemaal fout zie en dat het mooi rose is en dat het snel duidelijk wordt
Sorry, maar ik zie echt niks.. Het enige wat ik zie is het witte voorgedrukte streepje.. Volgens mij is hij negatief... Het streepje wat iedereen ziet, zit rechts naast het witte voorgedrukte streepje en staat ook veel te dicht op de controlestreep
Negatief.... Of de test te licht is ... Weet je zeker wanneer je ei was? Ja he je tempt he.... Ik zou nu even doortesten en afwachten... Maar er staat iets dat zie je zelf toch ook he? Spannend meid....
Ja dat streepje zie ik ook.. Maar naar mijn idee moet het zwangerschapsstreepje toch iets meer naar rechts staan, daar waar er een voorgedrukt streepje te zien is.. Hopelijk heb je morgen meer duidelijkheid
Als je de bewerkte in negatief bekijkt, ( rare hobby eigenlijk streepjes turen) zie ik eigenlijk ook wat jij zegt.
op deze zie ik inderdaad een vaag wit streepje daarnaast een ander streepje. nu ben ik ook de weg kwijt terwijl op de eerste gewone foto zie ik heel duidelijk 1 licht roze streepje
En ik weet niks meer..... behalve dat ik nergens meer wat van snap. We gaan maar weer wachten. Vanavond lekker vroeg naar bed. Is het weer vroeg ochtend