Pff Rogijuli, je maakt het heel spannend! Benieuwd of morgen je temp. nog hoog is! Op je KV test zie ik ook weer een streepje iig...
@rogijuli: heb je deze ronde niet gewoon een lf van 14 dagen? Dat je over 3 dagen nog eens test. Het lijkt mij dat je morgen niet veel anders ziet, ik zou nog een paar dagen wachten. Je maakt jezelf helemaal gek zo en zonde van de testjes succes!
Wow een tijdje niet geweest en nu zoveel zwangeren.. allemaal gefeliciteerd. .! En wij die nog moeten wachten heeeel veel succes. ..!
En inderdaad....... vanochtend temp weer hoog maar zover ik kan beoordelen staat er niks op de kv test Snap er niks van. Een lf van 14 dagen, tja alles kan (me lichaam is geen robot ) maar ik zou het wel vreemd vinden aangezien ik altijd een lf van 10-11 dagen heb. Stel nou dat de misselijkheid/weeïgheid van een buikgriep komt... kan me ongi daardoor worden tegengehouden?
Het streepje had vandaag toch wel zichtbaar moeten zijn. Als je kijkt naar de andere streepjes op je testen. Temp hoog is wel hoopvol maar nu je begint over eventuele buikgriep, denk ik misschien is je temp daarom nog hoog?
Meiden ik lig te stuiteren in bed!!! Heb ik een positieve test? licht streepje in de 10 min afleestijd,11 of 12 dpo...
Nou.... ik weet dus niet of ik buikgriep he.... heb ook geen koorts maar voel me op momenten van de dag weeïg en soms wat misselijk (gisteren bijv toen ik de geur van verschillende schoonmaakmiddelen rook). Ik weet nog dat de kv bij de zwangerschap van mijn dochter ook geen lijntjes gaf terwijl de cb toen een mooi duidelijk kruis gaf. Ik zal vanmiddag nog eens een cb halen en deze morgenochtend doen als het nog nodig is.
Nee dat snap ik, maar zat te denken, mocht je nou wel ziek aan het worden zijn dan is het ook wel aannemelijk dat je temp daarom wat hoger kan blijven. Maar goed, voorlopig duimen we nog even door. Ben wel benieuwd wat er uit de cb gaat komen als je morgen nog steeds niet ongi bent en je temp hoog blijft.
RoGiJuLi jeetje balen zeg, nou ik hoop op een mooi streepje komende dagen! Novella, ik zie m ook hoor,denk dat je deze wel als positief kunt beschouwen maar durf je nog niet te feliciteren
Weet iemand of kruidvat 2 v 5 duidelijker uitslag geeft dan sensitest dipstick? Vanmorgen weer 1 gedaan en net zo licht streepje als gisteren, vind hem eigenlijk te licht voor 2/3 dagen voor nod.
R85: Eigenlijk hoor je officieel met de meeste testen niet voor NOD te testen. Je HCG moet dan eigenlijk nog worden opgebouwd en kan heel erg schommelen, hierdoor kan je voor NOD een lichte test hebben en kan het zelfs een dag later iets minder zijn. Ondanks dat ik het zelf ook niet kon, zou je eigenlijk pas op of na NOD moeten testen, zodat je wat minder last hebt van de onzekerheid. En zelfs dan kan het nog wat verschillen. Ik zou me er niet al te druk over maken als je testen voor NOD nog wat licht zijn, het zal de komende dagen wel donkerder moeten worden.
Ik baal ook zo van mezelf!! Waarom test ik nou weer voor nod? Er staat een 2e streepje, wat ik nooit op deze testen heb! En nu wordt ik onzeker... Zucht. Ga vrijdag pas weer testen en als die dan nog net zo licht is of er niet meer staat dan is het gewoon niet zo. Ik ga mezelf niet gek maken met er staat een streepje ik ben zwanger, wil eerst een duidelijker test hebben