Nope nog geen cb plus gedaan. Wel in huis gehaald eventueel voor morgenochtend. Manlief had dezelfde gedachte dus kwam net met een test aan. Volgens de verkoper van het kruidvat de betrouwbaarste...... je raad het al... predictor early...... Jammer dat we niet van dit resultaat uit kunnen gaan
Dom van je man zeg, had hij niet laatst ook al zo een test meegenomen? Ik dacht juist dat jou man er "positief" mee al getest Ik hoop op een mooie test morgen.
deze test kan dagen zo blijven maar ook nog wel weken en dan opeens zit de knaller erbij. Maar over deze valt nu niks te zeggen helaas...
Nee mijn man heeft hier nooit mee getest, hahaha hij doet niet aan die "onzin" (zijn woorden).. ik heb deze test jaren geleden getest met kraanwater waarop hij licht positief werd vandaar dat ik weet dat de test niet te vertrouwen is. En nee hij heeft een tijd geleden een cb voor me meegenomen omdat hij mij altijd over dat merk hoorde
Jane: ik zie ook niks. Linnepinna: ik zie wel een heel licht streepje. Maar weet niet hoe het zit met pregnyl.