Pfff nou fijn hoor... Ik heel optimistisch toch nog een testje doen, heb r nu toch genoeg liggen... Kan ik er weinig mee omdat er op het testgedeelte twee diagonale krassen zitten! Die leiden nogal af bij het turen.... Als er al iets zit is het niet veelduidelijker dan gistermiddag. En ook niet echt binnen vijf minuten. Zucht. Geduld, waar kan je dat kopen? Kan beter daar in investeren dan in testjes! Nu mag ik echt pas woensdagochtend testen van mezelf. Bovenaan die van gister, daaronder die van vandaag. Waardeloos.
Nee, tis ook een beroerde foto, foto van gister was beter. Maar dan nog, als je zooo goed moet kijken om iets te zien dan is het waarschijnlijk niks of veel te vroeg...
Ja de bovenste is van gister. Maar toen had ik een foto met beter licht, zag je het ietsiepietsie beter.
Hmmm ja dan zou je nu ook een streepje moeten zien ... streepjes verdwijnen niet door licht Heb je die ene foto ook nog?
Mags zie niets. Vlekje te wazige foto, maar lijk wel iets te zien, maar durf er niet over te oordelen..