Heb 30-10 een FM gehad en toen was er een eitje te zien van ruim 21mm 2dgn later die dikke ovu test!! Maar idd hou beide mogelijkheden voor ogen... Al lijkt het me erg raar dat dat eitje niet gesprongen is
Wil je niet ontmoedigen maar ik had dit ook zo en was toen niet zwanger. Pas als je nu echt een knaller gaat krijgen wordt het spannend Maar toch is het spannend he
Ik test gewoon nog een paar dagen door, en hopelijk gaat ie knallen Anders dooooor naar een nieuwe ronde
*stuiter* Dank... heb ik niet in huis... grrr.. denk dat ik dinsdag/woensdag daar pas in de buurt ben. Heb nog wel een paar action en 1 dipstick van Z&K's om die tijd te overbruggen.. maar ja..had graag kruidvat testen in huis gehad nu! Misschien haal ik morgen wel een digi als die testen duidelijk zijn. Maar blij dat jullie m al zien! X Joyce
Gefeliciteerd Pharilla!! Ik heb vanmorgen ook posi getest met clear blue digital Ik kon het niet geloven en ben net nog even wat kruitvat testen gaan halen. Gelijk weer een test gedaan toen ik thuis kwam, maar deze geeft een heel licht streepje nog maar aan. Brengt me helaas toch wel weer een beetje in onzekerheid en twijfel. Morgenochtend maar weer 1tje doen met ochtendurine! *duimduim*
En vandaag weer een positieve ovulatietest! Dus nu 6 dgn achter elkaar... Ik denk niet aan een zwangerschap want daar moet je een knallende streep hebben... Zou het eitje nog steeds niet gesprongen zijn? Bekijk bijlage 359676
Dank allemaal, nog een foto met andere camera gemaakt.. die laat zien wat ik zie Kan me niet voorstellen dat dit niet positief is.. op naar mn nod dinsdag/woensdag! X Joyce
Ik twijfel of deze wel positief is, ook omdat het teststreepje niet gelijkmatig gekleurd is maar een donkere rand heeft. Ik ben ook niet bekend met deze testen, misschien kan hij nog veel donkerder? Lijkt mij eigenlijk niet dat je ovulatie er al aan zit te komen als de follikel gisteren 15mm was. Hoeveel testen heb je meegekregen?
Ik heb al eens gelezen dat je na je eerste piek niet meer verder 'mag' testen, omdat er vaak een foutief beeld komt. Je hg kan ook na je eisprong schommelen.. Ik denk dan ook echt dat je 8-11 je piek hebt gehad!