De reden dat ik even doortest (testen zijn nu ook op) is dat ik normaal mijn eisprong altijd op de maandag heb, morgen dus.. Vind het dus al raar dat de 8ste de piek aangeeft, heb altijd buikpijn op de maandag, ben dan eens benieuwd morgen..
Zijn dit de Ovulady testen Aster?? Die heb ik namelijk ook en ik had hetzelfde als jij! De ass. arts zei dat ie positief was, maar ik twijfelde heel erg. Ik heb nu de ovulatietesten van cb, die met smiley, dus geen getwijfel meer .
Whisfull denk dat je je piek al gehad hebt, maar voor de zekerheid even klussen kan natuurlijk nooit geen kwaad!!
Ik wilde eigenlijk pas morgen een eerste test doen maar kon mij niet inhouden en heb vanmiddag getest. Ik meen wat te zien en toch weer niet. Laat ik zo zeggen ik twijfel Zit nu op 9 dpo wat te vroeg eigenlijk.
Ik zie wel heeeel lichts zowel op kleur en negatief,spannend!! Over 2 dagen weer testen of die duidelijker word
Thanks! Inderdaad Ovulady! Ik twijfelde ook.. Vanavond eentje gedaan van CB inderdaad (ik heb normaal die van Zwanger & Kids) en ik had geen smiley! Morgen weer een echo, dus het was alleen om vandaag te overbruggen. Ik wil echt niet weer dat mijn inseminatie te vroeg is.. Of te laat!
Rottesten zijn het... Ik heb dit afgelopen vrijdag bij mijn fm aangekaart bij de gyn, en hij twijfelde geen moment een zei dat we het deze ronde gewoon met pregnyl gingen proberen. Hij zei dat ik niet de enige was die liep te klooien met die testen . Dus nu wel goede hoop, gisteravond pregnyl geprikt en morgen de iui.
Ik heb net een testje gedaan met de ovulatietesten die ik nog had liggen Van boven naar beneden: 1 Sensitest 2 Ovulady 3 Testjezelf.nu 4. Clearblue digital
ik zie het ook... spannennnnd.. inderdaad nog erg vroeg. Hopen op een mooie, duidelijk positieve test binnenkort