Nou dames ik heb me banner weer even veranderd!! Snap er even helemaal niks meer van!! Gisterochtend getest met clear blue digital en zwanger en vanochtend met kruitvat 2 voor 5 en helaas bijna niks te zien!!! Kan het zijn dat de clear blue digital (zwanger/nietzwanger) gevoeliger zijn? Of zou het dan fout zijn gegaan en me ongesteldheid kan verwachten?!
Nee die zonder wekenindicator is juist erg ongevoelig. De kv testen zijn wat minder van kwaliteit en knallen bijnde meeste niet meer op nod ik had mijn kv knaller pas met 5 weken. Geen zorgen meid je ben gewoon zwanger! Heb je een foto van je kv test?
@ Corine26 hoe droogt de test nu op, is hij ondertussen al wat donkerder geworden? En heb je een foto?
Het was meer een 'testen onderzoekje' welke het duidelijkst is, ik had die avond ervoor Pregnyl gespoten . Aangezien ik nog 4 soorten in de kast had liggen, dacht ik ach, waarom niet In mijn natuurlijk cyclus kreeg ik de testen echt nooit zo dik positief, zoals de bovenste twee nu zijn. Die van jouw was ook een knaller zeg!
Het testje van vanmorgen heb ik niet op foto!! Ik moest vanmorgen vroeg al naar me werk!! Het testje van gistermiddag staat in me fotoalbum. Weinig te zien helaas, maar sochtends wel 'zwanger' met clear blue digital!!
Graag gedaan corine! En niet om je maar een goed gevoel te geven hoor gewoon feiten daar heb je het meeste aan de cb liegt er niet om he hihi Dit is gewoon een enorm spannende periode
@corine Ik heb je testje van gisteren bekeken en bij mij was het precies hetzelfde als bij jou. kv teste ik pas met 5 wk een knaller en de clearblue wekenindicator gaf bij mij één dag voor NOD zwanger 1-2 weken,en zie mijn banner Ik duim voor je!!!
Die goedkope actiontesten zijn zo slecht nog niet he? Ze meten vanaf 25IU/ml staat erop en zit op 3 dagen voor NOD op deze foto dus best een ok uitslag.. had er niet veel van verwacht voor 1,50 euro 2 testen. Duurt alleen erg lang voor t goed doorgelopen is , maar goed alles duurt lang als je moet wachten op zoiets X Joyce
Wat vinden jullie hiervan? Bovenste gisteren en onderste vandaag 16 en 17dpo.. Onderste is stuk lichter he..
Dus jullie denken gewoon oke? Rottesten ook. Ben zo onzeker na mk vorige maand toen me test lichter werd ook. Hier die van gister en vandaag naastelkaar..
Ja de bovenste foto is van de 2 verse Nja morgen maar voor de laatste keer testen misschien dan 😊