dank je wel voor je reactie ik ga over een aantal dagen gewoon weer eens testen.. tot de 4 weken voorbij zijn en dan als er nog niks van een menstruatie op gang is gekomen eens naar de huisarts als ik nog steeds geen positieve test heb tegen die tijd.
Hoopte vandaag mijn test hier ook te plaatsen. Test negatief. Toen ik op de kalender keek snapte ik ook wel waarom. Nod is pas zaterdag hoop volgende week hier een mooie test te kunnen plaatsen. Tot die tijd blijf ik mee kijken en mee turen naar alle andere testjes
nu na uuuuren is de streep heel duidelijk (nouja heel duidelijk , voor een tuurstreepje dan ) met 7 of 15 , 30 min etc bleef het ongeveer gelijk
ben ik weer vanochtend met action en kv getest .. en dit is het resultaat wat denken jullie ? Nu ben ik wel sinds gister wat ziekjes, snotteren , niet fit voelen ( krijg ik griep? ) nu vraag ik me dus serieus af of dat invloed kan hebben op een test
Haha snot maakt geen hcg aan Zebra! Dit zijn je duidelijkste tuurtesten die ik tot nu toe van je heb gezien! ! Trouwens ik hoef niet eens te turen Hoop t echt voor je!
thnx all ohh ik vind het spannnennddd met de tuurtestjes van vorige maand durf ik eigenlijk niet te hopen dat het geen indrogers zijn Mams, dankje!!
Zo blij dat ik toch een mooie knaltest heb ! Over 2 weken heb ik mijn eerste echo ivm vroege miskramen dus het wordt erg spannend, maar ik wilde jullie toch heel graag even mijn mooie test laten zien