ik heb een raar verhaal ik ben (dacht ik) op 27 januari ongesteld geworden. 1 dag fel en voor de rest enkel bij afvegen. op 3 feb begin ik weer wat bruin rozig te zien bij het afvegen , vond dit heel raar nu deed ik gisteren op aanraden van iemand toch nog eens een zwangerschapstest en kijk hier ... ben gisteren ook nog bloed gaan laten prikken , om te kijken of men waarden hcg in orde zijn of niet , want met dat bloed is het allemal heel onzeker ... CB is van gisteren en kv is van vanmorgen Bekijk bijlage 375713 Bekijk bijlage 375715
Gefeliciteerd hoor babylove! Dit kan niet missen. Je bloeding zal wel innesteling geweest zijn! Vriendin van mij heeft een week heftig gebloed van de innesteling. Spannend naar de bloeduitslag! Maar denk dat het wel goed zit!
ja vanmiddag om 12 uur moet ik bij de HA zijn voor de resultaten van het bloed. ze vertelde me gisteren ook al dat het een innestelingsbloeding kon geweest zijn ... maar ik moest ook rekening houden met een miskraam. al vond ze dat heel raar omdat ik de 27ste dus zoveel bloed had en dan had de test nu niet zo duidelijk meer mogen zijn moest het toen een miskraam zijn , maar het kan ... dus we zijn nog even heeeeeeel onzeker
thx ben heel zenuwachtig nu , en kan het echt niet geloven ... ben nog altijd van het gedacht dat het niet kan en dat de testen vals zijn . moet het echt bevestigd krijgen denk ik
ben wel blij te lezen dat er nog dames zijn die veel bloedverlies hadden... dat geeft me toch hoop dat het goed is
Ja, kleine moeite vind ik! Als je er andere mensen mee kunt helpen Vorige keer ook meegedaan en niks mee geleden dus waarom niet
Hoi, ook ik wil graag mijn testen plaatsen. Zaterdag of zondag moest ik ongi worden, enkel wat krampjes ghehad verder niks. Dus gestest, zondag was ie negatief, maandag heeeeel licht positief, gister iets donkerder en vandaag met een action test getest en ook een licht streepje, denk ik?? Zien jullie iets?
Ja he? Op de kruidvat testen staan hele lichte streepjes, moeilijk om op de foto te krijgen.. Maar goed, zolang het nog geen knaltest is blijft het spannend...