Na alle losse foto's die ik hier heb gespamd nu een rijtje. Ik heb nog één test op de plank liggen en dan is het mooi geweest.
@Aurin, de teststreep is nog steeds donkerder dan de controlestreep, maar volgens mij een tikkeltje lichter dan gisteren (behalve als die nog niet is opgedroogd). Maar idd, vandaag maar nog eens klussen
Pfff ik hoop dat dit eitje wil! En de zwemmers ook! Zou super leuk zijn als ik gelijk weer zwanger mag worden.. (En t niet fout gaat)
Ja hebben t net gezellig gemaakt! Vanavond wordt niks na m'n werk, en morgen is Vl. 24u weg.. Morgen weer testen..
aangezien ik testjes ( dipstiks) van een kennisje gekregen heb ( die er over had) had ik er nog heel wat.. vandaag 2 dagen na de vorige nog een testje gedaan.. ik verwacht er niks van zoals al eerder gezegd kans is klein. maar ha wil nog geen bloedtest doen ( ondanks dat menstruatie uitblijft en moest af en toe maar testen) dat doe ik dan maar elke 2 tot 3 dagen zolang er niks komt. tot de 4 weken voorbij zijn. hier testje van vandaag.. vind het weer vaag.. lijkt weer iets te staan. maar duidelijk is anders.. pff raar lijf van mij.. ben ik ondertussen wel gewend..willen jullie toch weer even mee kijken? Bekijk bijlage 375793 Bekijk bijlage 375794
hoi hoi dames , net terug van de HA , ik ben zowizo zwanger (geweest) het is nog niet duidelijk hcg was 35 dus niet extreem hoog. ze dacht dus dat het een miskraam is of geweest is. maar moet dus vrijdag terug en als er een verdubbeling is krijg ik een echo en als het gedaald is was het dus een miskraam.
ik hoop het ook , maar ben bang dat hcg van 35 gewoon te weinig is om goed te zijn dus bereid me voor op een daling vrijdag ... we zien het wel heb nog een HEEEEEL klein sprankeltje hoop maar dnek niet dat het voldoende is x