Pien, ik zie wat je bedoelt. Toch zou ik me gezien de ervaringen met kv de laatste tijd nog echt geen zorgen maken!
Voor de meiden die willen weten hoe je een plaatje toevoegt.. bij deze! Voor het bewerken van een foto naar negatief gebruik ik een programma genaamd GIMP, maar ik denk dat er ook wel simpeler programma's moeten zijn. De optie heet in het Nederlands iig "negatief", in het Engels "invert".
zijn er nog meer meiden die iets zien op mijn test? Bekijk bijlage 375877 en de 2de iets wat aan het contrast gedaan. Bekijk bijlage 375876 graag jullie mening.
en dan zie ik er niks in jij wel? maar t streepje is ook heel erg licht op de gewone test over een dag of 2 nog maar eens testen..
Nee, ik zie in negatief helemaal niks. Op je eerste foto met een beetje fantasie wel iets, op je tweede foto ook niet. Maar dat zegt niets natuurlijk. Ik weet nu uit ervaring hoe lastig het is om het streepje dat je in het echt wel ziet op de foto te krijgen!
http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=375882&stc=1&d=1391618171: Toch nog even een CB ertegen aan gegooid en zie hier het resultaat!
En dit is je eerste foto maar dan bijgesneden en helemaal met allerlei instellingen en kleuren en dat soort dingen lopen klooien
het is ook echt een heel heel licht streepje dus ook lastig op de foto te krijgen, toch zagen een aantal wat ik ook zie en daarom vroeg ik me af of er meer waren die iets zien.. maar als je hem dan in negatief zet zie je het niet meer.. maar ja of het er dan niet is.. of ik het me inbeeld geen idee.. had eerder 2x een test waarbij streepje vaag was en na de afleestijd verdween. en 2 dagen terug een test waar ook een licht streepje te zien leek en waarbij sommige het ook dachten te zien.en waar andere niks in zagen.. dus tja.. erg duidelijker worden doet het nog niet, maar weet uit ervaring dat mijn lijf raar in elkaar zit en vaak net weer anders dan normaal is
Wensdroom, als er zoveel moeite gedaan moet worden om een streepje zichtbaar te krijgen (hoewel ik m nog steeds niet zie), kun je er bijna vanuit gaan dat het niet echt een streepje is. Wacht nog een paar dagen en probeer dan weer een testje.
ik doe sowieso over 2 dagen weer een test. en op de foto is de streep minder zichtbaar als op de test zelf (want is een heel licht streepje) want een aantal met mij toch wel zien..
Nou als ie van babycheck was zou ik zeker een kruidvat doen. Ik zie wel een streep op die van jou. Zou super zijn!!
Ik kende ze ook niet. Is me niet goed bevallen. Via L10 besteld volgens mij. Er komt amper een streep op terwijl de kruidvat wel duidelijk is.
Heeft iemand een testje van k2v5 of van action die op NOD of 1 dag erna is gedaan? Ik vind die van mij -als ik ze vergelijk met 2,5 jaar geleden op NOD- niet zo knal...