Mijn kv testen knalden in 2013 ook niet zoals in 2012... Het lijkt er mat wij betreft op dat ze veranderd zijn. Mooi rijtje, gefeliciteerd!
Ik heb een kruidvat rijtje voor je. 11-13-15 dpo Wat mij vooral op valt dat het echt paar minuutjes duurt voor het streepje komt.....bij mij eerste kindje was de teststreep gelijk zichtbaar nog voor de controle streep
Ja, dat viel me ook al op. Maar daarnaast heb ik gewoon niet zulke knallers deze zwangerschap. En dat maakt me onzeker (met een MA in de voorgeschiedenis)... Dit zijn mijn k2v5 testen.
Vindt dat ze mooi oplopen hoor! Ongeveer hetzelfde als de mijne. Een echte knal heb ik ook nog niet gehad, ze zijn echt anders geworden die testjes Vervelend die onzekerheid. . Maar is echt niet nodig meis morgen of overmorgen hopelijk een echte knaller voor jou!
ik geloof het eigenlijk nog niet maar ik denk toch dat ik zwanger ben vanochtend, allebei na ongeveer 5 minuten de kv test lijkt zooo licht naast de CB vandaag 10dpo
Vandaag weer een testje gedaan. Tis nog niet echt donker, maar hij lijkt wel ietsjes donkerder dan die van eergister? Wat denken jullie? Te licht? Ik denk dat ik nu ongeveer op 4.3 of 4.2 zit.. Ongi van vorige keer begon vreemd dus niet echt duidelijk..