Even mezelf terug op aarde schoppen hoor, en me mentaal voorbereiden op de reactie dat het ast een indroger is? Wat denken jullie? Extra info: 6 mnd geleden bevallen nog geen menstruatie gehad en nu vage klachten dus vandaar eens een testje weer gedaan. Ochtendurine, streepje stond er na 5-10 min, is een midstream van sensitst, zaterdagochtend ga ik sowieso mn laatste kv test doen. Oh, en test gesloopt omdat je door dat stomme venstertje amper fotos kan maken!
Bedankt voor het meekijken, ik twijfelde nogal omdat ik blojkbaar voorgedrukte lijntjes op mn ogen heb staan, leert de ervaring me van vorige keren... Ik wacht sowieso nogeven de kv van zaterdag af, als het raak is zou die dan een stuk duidelijker moeten zijn, toch?
ik zet hier ook nog eens even mijn rijtje , de huisarts was niet positief , hcg waarden waren op de dag van de 1ste test maar 35 wat erg laag is . en gezien mijn bloedverlies ziet het er dus niet goed uit. ... morgen moet ik terug om te zien of de waarden in het bloed gestegen zijn ... men testen stijgen naar mijn gedacht al niet dus hier gaat het mis ... Bekijk bijlage 376032
ja dat gedacht heb ik dus ook, niet stijgen maar ook niet echt dalen het blijft zowat gelijk ... stomme testen kunne ze nu niet gewoon duidelijkheid geven.
mja das een goeie vraag , ik ben 25 december gestopt met de pil , 30 december ben ik dan ongesteld geworden. een ei heb ik niet opgespoord dus geen idee wanneer dat geweest is 27 januari heb ik 1 dag veel klieders bruin bloed gehad als ik naar het toilet moest en dan nog drie dagen bruin en rozig bij afvegen en beetje in inlegkruisje. toen twee dagen niets en dan begon het weer bij het afvegen tot nu dus ...
hm lastig babylove, daar kun je dan ook weinig uit halen. ik hoop dat je hcg waarde mooi omhoog gaat!
ja is idd lastig , geduld tot morgen dus . ik hoop ook dat het omhoog gaat , maar de huisarts had weinig hoop dus ik ben voorbereid op het ergste.