Ik vind dit ook maar rare testen Ik zie wel iets maar niet echt een duidelijke streep en lijk ook vlekken te zien. Ben benieuwd naar je kv test vanavond..spannend!
Ja op de foto lijkt het een heel dun lijntje inderdaad... Maar zijn pennestreepjes niet altijd grijs? Deze is (in hete cht in ieder geval) wel echt roze, het lijkt meer alsof hij aan een kant wat feller is dan de rest van het lijntje, dat kan ik op de foto niet zo goedvastleggen... Maar ik snap wat je bedoeld hoor! Het blijft spannend!
@MoesCH: Nee, dat vind ik geen pennenstreep! @Wensdroom: Dan ben ik heeeeeeeeeeeel benieuwd naar je kv test! Hopelijk daar gewoon een mooi streepje op!
eisprong was de 27e, de 26e een knal ovutest, en ik voelde sochtends de 27e de eisprong, 1 februari denk ik de innesteling gevoeld te hebben.
Wow! Dan test je echt extreem vroeg positief! Wat enorm relaxed! Alleen niet heel bevorderlijk voor je testdrang, haha! Ach ja, bij jou is de test nu toch positief!
ik doe die morgen of anders zaterdag.maar gezien mijn verleden en de vage testjes verwacht ik er niks van.. maar omdat ik al bijna 2 jaar een menstruatie kalender bij hou en de menstruatie al die tijd eigenlijk redelijk gelijk loopt met start van de menstruatie is dit ineens heel vreemd.. Ik weet dat ik een vreemd lijf heb en de dingen anders doet dan normaal ( al heel vaak nu gehoord in zh en achter gekomen met andere dingen en ziektes die dan zich dan anders uiten dan verwacht ) kijk ik nergens meer van op. niet van uiteindelijk negatief maar ook niet van toch positief met dit soort vage testjes,iig als ik over 2 weken nog steeds geen menstruatie heb gehad mag ik bloed prikken. dus tot de tijd doe ik zo nu en dan maar een testje.
Ik heb jullie tuur oogjes ook even nodig . Er zit een heel irritante beschadiging op mijn test, maar denk er wel iets op te zien.. Mijn banner loopt een dag voor, ei was dag later. Wat jullie? Doe denk morgenochtend iig een nieuwe, die hopelijk niet beschadigd is....
Zie wel een vaag lijntje, maar kan niet goed zien of hij echt roze is... Ben benieuwd naar je test morgen! Ik duim!