Madelein ik zie vrij duidelijk een streepje hoor! Is het ook roze? Voorzichtig gefeliciteerd, ik gun het je vanharte! *knuffel*
Of ie echt roze is durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen. Lijkt er wel op in ieder geval. Nou eerst maar zien hoor. Ik heb wel vaker schaduwlijntjes gehad, en dan werd ik gewoon ongesteld. Feliciteer me maar bij een knaller
Madelein!! Wat zie ik nu Ik denk ook dat dit geen indroger is, maar de komende dagen zal het dan vast duidelijker moeten worden. Misschien test je vanmiddag duidelijker?
Pff ja lekker he. Kan mezelf wel voor mn kop slaan!! Ik heb zo'n vermoeden dat ik gewoon ongesteld ga worden. Bij Sam* testte ik 2 dagen na NOD super knal, en bij mn 2 mk allebei niet. Dus dit lichte streepje betekend nu nog niet zoveel. Vind het alleen zo debiel... Zondag of maandag nog maar eens testen als ik niet ongi ben ondertussen.
Onwijs spannend, ik ga voor je duimen! Ik teste ook heel wisselend positief, soms pas duidelijk op NOD en nu kennelijk al zeker 4dgn voor NOD.
Madelein ik zie hem zonder turen. Mjs geeft niet hoor. Ik verander mijn banner gewoon nog even niet...
We houden het spannend haha! Maandag nog maar eens testen als ik niet ongesteld wordt het weekend. Nu weet ik weer waarom ik nooit voor NOD test! hihi!
sallie en mags ik heb met mijn testen hetzelfde van die vage tuur streepjes ik ben durf bijna niks te zeggen.. lijk wel wat te zien maar dacht dat bij mijn eigen testen ook. marjolein ik zie ook iets.. hopelijk snel duidelijker
Heb beide testen nog eens samen op de foto gezet maar nu kan ik er helemaal niets meer op ontdekken...
bij mij is action ook nog niet zo donker als kv2v5 mags ik zie wat je bedoeld maar denk niet dat het echt wat is..
Tja. Alleen afgaand op deze vage lijntjes zou ik er ook niet vanuit gaan dat het wat is hoor... Maar in combinatie met de moodswings van afgelopen week, lage buik en rugpijn, zere borsten, en plotselinge bloedneuzen, en een onverklaarbare trek in garnalen (die ik niet lust behalve tijdens mijn eerste zwangerschap) maakt mij aan het twijfelen Daarom baal ik ook zo van deze testen zo... Als het niets is heb ik ze dan liever gewoon wit!