Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke!) ovulatie en zwangerschapstesten ->deel 24

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door BLiS, 31 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Worteltje13

Worteltje13 Actief lid

6 jan 2011
    169
    0
    0
    Dank jullie wel meiden!
    Vind het enorm spannend.

Zitten nu dik 7 maanden in mmm, maar zijn al 4 jaar bezig aan onze kinderwens. Hoop zo dat het nu echt zo mag zijn!

2. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    En nog iets bij miskramen. Nou had ik geen miskraam maar een vroeggeboorte, maar die optie kent google niet ;)
    Maar als ik dit zo lees kan het bijna niet dat na bijna 10 weken de test nog positief is door onze kleine man.

HCG na miskraam
    Na een miskraam blijft het HCG nog een tijdje in het lichaam van de vrouw. Hierdoor zal een zwangerschapstest vaak positief uitvallen, terwijl men niet zwanger is. Het HCG heeft tijd nodig om helemaal uit het lichaam te verdwijnen. Vier tot zes weken na de miskraam is het HCG helemaal uit het lichaam verdwenen. Wanneer na zes weken na de miskraam de zwangerschapstest positief is, men daarvoor gemeenschap heeft gehad en nog geen menstruatie, kan er gedacht worden aan een nieuwe zwangerschap. Om er zeker van te zijn, kan men daarom het beste na 1 week weer opnieuw een test doen: deze moet duidelijk sterker zijn dan de vorige. Bij twijfel is het toch raadzaam een arts te raadplegen.

3. Worteltje13

Worteltje13 Actief lid

6 jan 2011
    169
    0
    0
    Denk dat je inderdaad gelijk hebt.

Sorry dacht iets te weten wat mij toen verteld is :)

4. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Worteltje gefeliciteerd! Mooi, duidelijk streepje!

5. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    geeft niet worteltje, alleen maar fijn dat je me erop attent maakte! Nu lekker genieten jij!

6. Worteltje13

Worteltje13 Actief lid

6 jan 2011
    169
    0
    0
    Dank je moesch.

Gelukkig :). Ga ik doen!

7. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid Holland
  8. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    En toch denk ik wel iets te zien, spannend! Over een paar dagen weer testen?

9. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Nu een paar uur later zie ik een heel vaag schaduwstreepje. Waarom gooi ik die krengen dan ook niet weg na de vijf minuten he?

Ik blijf morgenochtend maar afwachten. En als het negatief is ga ik een heel lekkere wijn uitzoeken morgen om die gezellig met een paar franse kaasjes soldaat te makenorgenavond. Als troost :)

Oh en ik heb, heel stom, een predictor early gehaald... Weet dat die soms vals positief geven of juist lang negatief blijven maar... Nou ja. Het gezicht van de caisierre toen ik met mn half jaar oude baby op mn arm die test kwam afrekenen was in ieder geval priceless :)

10. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    ow die gezichten heb ik eens eerder ook gehad toen ik voor een vriendin een test gig halen en mijn dochtertje toen 5 maand ook mee nam. ze zie zelfs zou leuk zijn he zo dicht op elkaar, uhmm ja als het voor mij was wel ja maar is voor een vriendin

11. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Hallo Dames!

Ik heb een foto bijgevoegd.. De 1e test is van gister! 1e streepje is donkerder dan het 2e streepje! (is nu een beetje opgedroogd)

2e stripje is van vanmiddag, het streepje word minder zichtbaar!

3e stripje is van 17.30 en de streep wordt weer even duidelijk als de controle streep!

Betekend dit dat mijn eisprong er nog steeds aan zit te komen? We hebben woensdag en gisteravond geklust! Wanneer is het beste om dit nu weer te doen? Vanavond of morgenavond? Domme vraag misschien hoor, maar ik ben eigenlijk een beetje met mezelf aan..

Bedankt voor de reacties alvast! En iedereen succes met zwanger worden!

Bijgevoegde bestanden:

12. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Oeh dat ze er ook iets over zegt vind ik onprofessioneel... Voor t zelfde geld is het ongewenst ofzo!

13. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    dat zou kunnen was nog een jong meisje ( denk 20 of zo ) miss zelfs stagiaire maar idd dar had ik verder nog niet bij nagedacht maar ja dat is niet professioneel. ach heb verder niet echt gereageerd

14. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Die laatste zin...geweldig! :D

15. nvbr

nvbr Bekend lid

4 feb 2014
    901
    578
    93
    Dag dames,
    Ik ben nieuw hier (eig opnieuw hier, ong 3 jaar geleden ook hier op t forum geweest). We zijn bezig voor een tweede en ik geen idee wanneer m'n eisprong is. Dus ben bezig met ovu-tests. Heb nu extra gevoelige besteld maar ik word er niet wijzer van. Enige wat ik nu zie is dat ze de laatste dagen lichter zijn geworden. De teststreep dan. Wat denken jullie? Fijn weekend en alvast dank voor jullie reacties

Bijgevoegde bestanden:

16. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @exciting. Ik zou het vanavond nog eens doen ;) Succes!

17. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Hier mijn rijtje. De testen lijken weer lichter te worden, zou mijn ei dan vandaag zijn? Is wel erg vroeg...

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Welkom terug. :)
    Ik vind er geen een positief dus ik denk dat je nog even door moet testen. Het kan behoorlijk schommelen dus vanuit het niets kan ie ineens wel positief worden. Succes!

19. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid Holland
    Bekijk bijlage 376413

Goodmorning pff vervelende draai nacht gehad warm koud warm koud
    Vanmorgen weer een action test gedaan (was gister te moe om nog naar kruitvat te gaan)
    Hij kijkt toch wat donkerder dan gister
    Vandaar is mijn nod maar dat vervelend slapen heb ik vaak de eerste nacht van mijn maandstonde X_X

20. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Zie Heeel ver weg wel wat... Toch kruidvat halen?

Deel Deze Pagina