dit is mijn test, wel erg vroeg want hoef pas van het weekend ongesteld te worden. Maar toch zie ik wel iets, in het echt ie ie wel beter zichtbaar
Volgens mij is dit een foutieve test, de 2e streep staat veel te ver naar rechts en lijkt mij ook niet recht.
Zou dat? Ben wel extreem misselijk!! Ik had wel het kapje eraf gehaald, en toen was de strip wel iets verschoven..
Nog steeds verschrikkelijk bang!! Foto gemaakt een paar minuten na a.ction test en ongeveer 5 min na kv test..
eline de streepjes staan echt te ver uit elkaar ook voor een verschoven strip.. zou dan even een nieuwe test doen
Hier heb ik nog een foto, maar denk niet dat het hierop te zien is, of heel licht. Ik zal is kijken of ik vanmiddag een nieuwe foto kan maken,met een andere telefoon, want deze heeft geen goede kwaliteit.
Ik zie 'm vrij duidelijk. Heb je niet nog een teast die je zou kunnen doen? Die geeft dan vast positief aan als je zwanger bent, want dit streepje is ook al best duidelijk. Spannend!
meen je dat nou dat je hem echt ziet? Ik zie hem namelijk niet zo goed op deze foto,maar in het echt dus wel. Nee heb nu geen test meer liggen, als ik niet ongesteld word dan ga ik van het weekend nogmaals testen omdat zondag pas mn NOD is
Wat een vervelende test zo ver uit elkaar, klopt niet? Ik heb ook vals posi testen gehad deze hele maand en nu toch zwanger echt heel gek.
nou urine ingeleverd en bloed laten prikken, vraag bij ophalen formulier wanneer ik de uitslag krijg en of dat vandaag is omdat ik weleens heb gehoord dat dat kan. zegt die assistente nee hoor dat kan helemaal niet is gewoon lab. dus ik vraag wanneer dan zegt ze ja ergens volgende week of zo moet je maar keer proberen te bellen. voor de urine kun je wel vandaag bellen. bij t prikken was de dame zo aardig om in te vullen bellen als uitslag bekend is. en dan als ze het weten bellen ze gelijk de ha op met de uitslag. ( had de ha of assistente ook gewoon aan kunnen kruisen op t formulier) maar goed.. dus ik wacht tot eind van de middag voor ik ga bellen in de hoop dat toevallig de uitslag van de bloedtest er ook al is.