Ik mag ook weer! Vorige maand er van overtuigd dat het raak was (voelde me zo enorm zwanger). En toen ik gister in m'n app zag dat mn voorstelde menstruatie al een week geleden had moeten zijn toch vanochtend een test gedaan. Helemaal ondersteboven, als ik het goed heb berekend uitgerekend op de 1e verjaardag van mijn kleine meisje.
Thanks, dames! @Bloomy, wordt zeker even managen, maar we denken in uitdagingen, niet in problemen @tinkerbell, op de bewerkte versie zie ik een streepje
Ik ben heel onregelmatig kortste cyclus was 24 langste 34. Hier bij mijn oveluatie testen tot nu toe snap er niks meer van. Zou als de kortste pak vandaag mijn ei hebben en bij de langste volgende week pas. Vorige maand toen ook mijn langste cyclus was de 23ste mijn ei gehad ook duidelijk te zien op de testen toen. Maar nu lijk ik hem al gehad te hebben terwijl van 6-2 tot 8-2 mijn menstruatie had.
Ik lijk wel iets te zien Ovie83! Ik denk dat mijn banner toch niet klopt.... Vanmiddag CB digital gedaan en die gaf 3+ aan. Misschien in januari dan toch niet echt ongesteld geweest. Dan zou ik dus toch al een stuk verder zijn.