Ik vroeg me af of jullie ook iets zien? Ik heb maagzuur als een malle, en ontzettende last van mijn buik en borsten. Ik zit rond de 5/6 dagen voor nod. In het echt zie ik hem wel echt duidelijk, maar heb eerder zulke duidelijke testen gehad en toen was het toch niet zo. Wel voelde ik me dan niet zoals ik me nu voel (bij mijn dochter had ik precies hetzelfde maar in later stadium).
Ik ben inderdaad altijd Jannie Ongeduld! Ik zie in ieder geval wel duidelijk iets, was even benieuwd of jullie het ook zagen
ondanks de kleine kans vanwege de bloedwaarde,en mijn eicelvoorraad, maar het onverklaarbare van de vage testjes zou ik toch de komende weken zo nu en dan door testen, tot ik de afspraak bij de gyn had. dit zijn ze van vandaag: Bekijk bijlage 379083 Bekijk bijlage 379085
dames ik snap er echt helemaal niets meer van hoor ik heb vanochtend een test gedaan en hier geplaatst ik was van binnen super blij ik geloofde de streep niet en heb dus nog een test gedaan ik heb de 2 testen onder elkaar gelegt Bekijk bijlage 379104
ik dus ook ... terwijl ze op de zelfde dag ( vandaag ) zijn gemaakt.. alleen zit er 5 uur tussen 1e 09;00 2e 02;00