Ik durf het niet te zeggen, als ik m'n beeldscherm kantel denk ik af en toe 'Ohja', maar kan het niet overtuigd zeggen..
Heb even alleen die van gisteren genomen, anders spam ik jullie wel heel erg voor.. Iedereen die tussen de 14e en gister positief testte natuurlijk gefeliciteerd!
In vergelijking met de eerdere testen( die waren duidelijker). is deze is nog vager. ( het is wel een andere test) maar goed, we wachten af tot ik naar de gyn mag en dan weet ik echt meer en ondertussen doe ik maar af en toe een testje. nog steeds is er geen menstruatie te bespeuren.
Hallo meiden, Gister voor het eerst getest met de zwanger en kids zwangerschapstesten.. Negatief! Vanochtend met ochtend urine getest en na 5 min zag ik heel in de verte een licht streepje, die nu na 10 minuten beter waarneembaar is, nu zijn deze foto's gemaakt na 3 kwartier.. Mag ik al voorzichtig blij zijn? Of geven deze test ook vals positief aan? Dus indrooglijntjes??
Ja ik hoop het zo.. Per minuut word hij ietsjes duidelijker, is dat ook zo met een indroog streep? Ik durf het gewoon niet te geloven.. Ik ga morgenochtend weer een testje er tegen aan gooien heb er tenslotte 6 gekocht die van gister niet met ochtend urine gedaan en na een uur stond er nog steeds geen tweede streep.. Dus ik heb wel hoop! Ah zo spannend....
Ik heb hier de test van mijn beste vriendin, zien jullie wat? Ik lijk wel wat te zien maar ben geen officiële tuurder
hi, bedankt voor alle reacties op mijn test van gisteren! vanmorgen weer getest en... omowit! denk dat ik dus gewoon ongesteld zal worden. lijkt me niet dat hcg zo sterk schommelt dat, bij een goede zwangerschap, een test morgen wel positief zou zijn.. tuurse dames, fijn dat dit topic bestaat! ik heb me vannacht zwanger gewaand, voel me nu net de onterechte olympische kampioen
T is vooral de hoek waarin de foto genomen is. Recht erboven is duidelijker Nu zie je niet of de streep recht is en gelijk in dikte