Wat ik hier van moet denken... Ik vermoed dat ik anders vandaag ongesteld zou moeten worden. Omdat ik krampen kreeg, maar nog niets zag toch nog maar 1 x getest. Ik zie in real time heel vaag Lijntje, maar is dat geen afdruk?
Ik heb last van testblindheid! Ik heb veel te lang naar deze test gekeken/gestaard/getuurd. Nu denk ik streepjes te zien die er dus niet zijn. Vriend zegt dat ik geobsedeerd ben (nee joh!). Dus aub, ik heb een realitycheck nodig! Als ik even normaal doe weet ik ook wel dat ik me streepjes aan het verbeelden ben. Maar toch... *zucht*
Ik zie niets, maar weet dat je daar niet alles op kan zien. Heb je niet zoveel aan denk ik, maar ja. Als je twijfelt kun je 3 dagen later testen toch?
Ik zie niets, maar had dezelfde testen en op 13dpo zag je nauwelijks een lijntje, terwijl die van action al veel duidelijker was
Neeee!! Nou moet ik naar Action!! Ik probeer me te beheersen. Ergste is dat ik dus al aan het testen ben vanaf 6 DPO ofzo. Waarom? Geeeeeen idee! Ik weet namelijk dat het stom is, maar toch kan ik me niet beheersen. Ben denk ik ook een beetje bang, heb tijdens/na eisprong in het ziekenhuis gelegen en zware operatie gehad (inclusief medicatie). Dus dat speelt wel mee. Stom, hoe mijn hersenen me zo'n vreemde dingen kunnen laten doen.
Zit op cyclus dag 37, en weet totaal niet wanneer ik ben bevrucht. Maar dat mag de vk over paar weken vertellen. En wat super is me beste vriendinnetje is 1 okt uitgerekend. Samen zwanger van onze 2 spruit<3
Zou best kunnen, maar is het mogelijk dat er een afdruk is? Zo van waar eventueel een lijntje zou moeten komen, dat je die kan zien zonder dat je zwanger Bent?
M'n rijtje tot nu toe.. De bovenste is van gisterochtend, en de middelste van gistermiddag en de onderste van vanmorgen.. Alle 3 nog zeer licht! Maar zit ook nog niet op mn nod Hoop dat ie morgen wat donkder is geworden! Dat zou dan ook wel moeten toch na 48 uur? Die vandaag is hetzelfde als die van gisteren maarja eigenlijk om de dag testen he maar heb er toch genoeg Bij wie zag het er ook zo uit en ging t goed???