schijnt te kunnen, zelf ook wel eens een tuurstreepje gehad rond de vermoedelijke eisprong, maar ik vind deze wel best heel duidelijk zichtbaar!
ik vind het erg moeilijk zichtbaar... weet alleen dat ik zelf na 10+ minuten ook weleens zo'n heel licht soortvan tuurstreepje heb gekregen en niet zwanger was. buiten de afleestijd zou ik zoiets niet vertrouwen nog helaas.
jep wel erg licht en kan nog alle kanten op.. maar voor 4 dagen voor NOD lijkt het me een prima streepje
Bekijk bijlage 379676 Spannend! Hij is al donkerder dan gisteren. Toen zagen de meesten hem nog niet!
Ja dit gaat de goede kant op. Hij bleef eerst wel een tijdje knipperen op 3+, gebeurt dat vaker? Vandaag 17 dpo Bekijk bijlage 379679
Mijn rijtje ovulatietesten. Ik verwachtte mij knaller maandag pas op zn vroegst. Maar het lijkt alsof hij er wat eerder is? Zie trouwens nu op mijn banner dat het vandaag de meest vruchtbare dag is. Hoe kan ik me vergist hebben in de dag haha... Aan de slag dus!
Ga er vanuit dat ik wederom niet zwanger ben deze ronde. Ben letterlijk m'n ei kwijt en weet niet zeker wanneer m'n nod is. Voor 90% ligt m'n nod ergens tussen aankomende maandag en aankomende donderdag. Dat betekent dus dat ik vandaag tussen de 9 en 12dpo ben. Heb toch maar een testje gedaan onder het mom van de wonderen zijn mogelijk de wereld nog niet uit. En nu twijfel ik of ik niet toch iets zie....... Ben geen streepjesplasser, ik heb doorgaans altijd omowit. Zie ik spoken of is er "iets" te zien op deze test?
Action testen hebben een voorgedrukt streepje,die zie je al voor je de test doet. Hij moet dus echt duidelijk roze zijn anders is Het denk ik een indroger.
Geeft niks, ik twijfel zelf ook of ik nou wat zie en heb de test voor m'n neus liggen ipv dat ik op een foto zit te turen. Stom he, hoe een mens hoop blijft houden, eigenlijk tegen beter weten in...
Loop mezelf gek te maken ik weet het... Maar zonder omhulsel en zonder lichtreflectie dan...? Ik kijk inmiddels scheel...