Azra: gefeliciteerd! Mireilleok ik zie wat je bedoelt. Al zie het de laatste tijd vaker voorbij komen op kv. Maar hoop voor jou natuurlijk dat hij donkerder worden zal!
Hier ook even plaatsen. Naar aanleiding van een zwangerschapstest die ik vanmorgen deed en waar een licht tweede streepje op te zien was, ben ik een kruidvat en actiontest gaan halen. Deze zojuist gedaan en een foto gemaakt na ongeveer 5 minuten. De onderste test is die van vanmorgen, de andere twee zojuist gedaan.
Ben ik met je eens en ben dus heel erg gereserveerd in wat ik ervan denk. Maar feit is wel dat ik (niet-zwanger) altijd omowit test, zeker met kv. We gaan het zien, ik ga er gewoon vanuit dat ik ergens tussen maandag en donderdag ongesteld word en als dat niet zo is en de streepjes worden duidelijker dan heb ik mazzel... Echt kwaaltjes heb ik niet dus ik kan redelijk nuchter blijven.
Tazzy, op die onderste test zie ik een redelijk duidelijk streepje, op de Action denk ik ook iets te zien maar de kv lijkt wit. Kun je misschien een close up maken?
Nog dichterbij krijgt mijn camera het niet scherp meer. Op de onderste is hier echt een duidelijke roze tweede streep te zien, de andere twee vind ik zelf erg vaag, ik lijk iets te zien maar ben er niet zeker van. Ben alleen zeker van de onderste.
Hallo, heb even een vraagje. Ik weet dat ik ongeduldig ben na mijn prikpil maar heb getest 3 dagen nadat ik de prikpil heb geweigerd, heb dus getest met ovulatietest van action. Mag ik hier uit opmaken dat de eerste het wel of ervoor wel eens geweest had kunnen zijn dat ik mij ei heb gehad? Hij wordt namelijk nu steeds lichter? Weet iemand dit? Want dan kan ik stoppen met het testen.
Sorry hier de foto met mijn testjes of moet ik ze eruit halen en onder elkaar zoals ik wel vaker hier zie?
Nee dat klopt, in de middag gedaan, de eerste test vanmorgen gedaan maar met de tweede urine, echter niets ervoor gedronken en er zat ruim twee uur tussen. Mijn nod is morgen of maandag.
Dan lopen we zo ongeveer gelijk op, als ik er vanuit ga dat m'n nod toch maandag is. Zal voor je duimen! Morgenochtend nog eentje? Geen verstand van ovulatietesten sorry...
Zograagnog1 zou toch je eerste menstruatie afwachten na de prikpil..(of heb je die al gehad) vind ze namelijk nog niet echt knallen.. De streep moet of even donker of donkerder zn dan de controlle streep!!
Dan wacht ik af tot mijn eerste menstruatie, of is dit ontrekkingbloeding dan knvs90? Weet jij hoelang dit kan duren ben op 17 februari geen prikpil wezen halen? Dank je wel trouwens voor je reactie!
Denk dan toch een soort van ontrekkingsbloeding?! Bij mij heeft het halfjaar geduurd voordat mn menstruatie weer redelijk normaal was en zelf was ik eind 2011 gestopt en zijn in 2012 begonnen voor onze wens maar het heeft vrij lang geduurd hier zie banner! zou ook door de prikpil kunnen dat het zon tijdje heeft geduurd achteraf gezien! Verschilt natuurlijk wel per persoon, zou als ik jou was gwn door klussen wie weet