Alle zwangeren gefeliciteerd! Hier vanmiddag een heel licht streepje op kV 2 voor 5! Krijg m nie op foto nog dus hoop dat ik over n paar dagen ook een duidelijke foto kan plaatsen!
deze keer geen tuurtestjes meer van mij , maar wel een vraagje... bovenste foto is van vanochtend 5wk+5dg onderste foto was 17 feb - precies 5 wk dus ik schrok er nogal van. vind m veeeel lichter! had ook niet moeten testen maar heb geen symptomen dus dacht ter bevestiging..
hm volgens mij viel dat op zich wel mee, komt denk ik meer door de foto. heb de oude test niet meer alleen die van vandaag dus kan tniet meer vergelijken, alleen van de foto
Ik kan me je zorgen voorstellen Zebra. Ik kan zo een paar oorzaken noemen. Je plasje kan lichter geweest zijn, waardoor er minder hcg in zat. Je kan te veel hcg hebben, waardoor de test het niet meer trekt. Je kan wat schommelen in je hcg. En ja, het kan ook zijn dat het mis is en je lijf minder hcg aanmaakt, alleen vind ik dat zonder bloed en krampen wat onwaarschijnlijk!
Lijkt een action test, die schijnen enorm te kunnen verschillen. (eigen ervaring en veel over gehoord) Hoop dat t dat is! Probeer een kv'tje of cb misschien?
Nou ze heeft 48 dagen op haar eerste ongi moeten wachten zo snel was het ook weer niet Gefeliciteerd roosvicee!
dank je wel dames. De 48 dagen waren idd lang. Maar had nooit verwacht dat het de volgende ronde al raak zou zijn