Bah.. Net bruinverlies.. Was er net in gaan geloven dat ik echt zwanger ben/was.. Had 4 licht positieve zwanger en kids testjes en gister een negatieve predictor.. jammer heeft toch weer niet zo mogen zijn. Gelukkig over 2 weken uitslagen van de gyn van bloedwaardes en chromosomen.
Ik heb vandaag weer getest, streep is wel iets duidelijker, alleen pas met een half uur verschenen. Bekijk bijlage 379941
ik zie helaas ook niks maar misschien zoals bij vele kan het door de foto komen...is lastig om tuurstreepjes erop te krijgen
Klopt, ik kan streep zien zonder te turen, altijd moeilijk om op een foto te krijgen, we wachten geduldig af.
Gefeliciteerd voor alle zwangere dames!! Voor de twijfelaars duim ik voor een mooie duidelijke positieve test.
Zojuist een mega 'wtf' momentje gehad. Twee weken geleden had ik op dinsdag een positieve ovulatietest en op woensdag was hij minstens zo fel. In verband met werk donderdag en vrijdag n gezellige avond met mn man gehad. Deze maand had ik dus weinig hoop. nu werd ik vrijdag echt beroerd. Bij vlagen onwijs misselijk. Heb ook het hele weekend om alles lopen huilen. Vanmorgen tegen beter weten in een test gedaan.. en wtf.. er staat een streep, hij is roze en stond er met 3 minuten. Hij is niet erg duidelijk en zie nu dat hij grijs lijkt op de foto maar in t echt is hij roze. Ik hoop en bid dat het deze keer goed mag gaan!