Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke!) ovulatie en zwangerschapstesten ->deel 24

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door BLiS, 31 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    ik had maar 1 nog maar 1 kv test en die ging mis. geen controle streep. en nog deze van cb liggen. ik vind hem zelf erg lastig te beoordelen daarom hier neer gezet..
    die van donderdag leek beter.

ik zal ze onder elkaar zetten..

bovenste is dus vorige week donderdag

Bekijk bijlage 380132

en de onderste van vandaag.

Bekijk bijlage 380133

2. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    nee mags in principe niet.. maar ik heb met de gyn gesproken en ze verwacht niks. ivm de bloedwaarde
    ( maar bij mij weet je nooit) . maar moest voor de zekerheid door testen tot ik de afspraak bij haar heb half maart dus dat doe ik dan maar.

3. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Owwww tot half maart wachten?! Wat vreselijk lang! Vind ik dan he, ik heb geen geduld...

Als ik niks over je voorgeschiedenis zou weten zou ik zeggen dat je testjes langzaam oplopen... Maar met de kennis die ik heb van je situatie zou ik wantrouwig zijn jegens zulke vage lijntjes :p

Aan mij heb je dus niet veel, behalve dat ik echt wel lijnen zie. Maar wat ze dan betekenen... Ik zou idd ook doortesten, 2x per week ofzo.

4. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    als je van alles gewend bent ivm wachten valt dat wel mee maar kan me voorstellen dat jij dat erg lang vind.
    ik verwacht zelf ook niks (omdat de lijntje mij te vaag blijven), maar alles kan nog steeds en dat zullen we in maart wel merken.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja hoor... Ik vindt m zelf wel iets duidelijker geworden;)

Gefeliciteerd!

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maar voor een week verschil is dit niet goed denk ik....hij is even licht gebleven

7. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Love ik heb ook een heel verhaal en wat het nou wel of niet is.. tja dat zal ik in maart wel achter komen bij de gyn. zolang er geen dikke streep is zal er niet weer bloed worden geprikt enz.. dus ik wacht rustig af..

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah oké... Je je verhaal niet maar het lijkt me dat hcg moet stijgen voor een goede zwschap:(

Denk je zelf dat het een goede zwschap is dan?

9. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    ik denk helemaal niks.. ik verwacht helemaal niks, ik durf niks te hopen.. met mijn situatie kan alles, maar is de kans op een zw heel eg klein. en de test doe ik omdat ik met gyn heb overlegd dit te blijven doen tot ik de afspraak bij de gyn heb in maart

10. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Dames welke test is gevoeliger, de cb met of zonder weekindicatie?

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Met week indicator

12. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Thanks!

13. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Met week indicatie

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heb je ergens een topic ben wel benieuwd naar je situatie eigenlijk....

@mamainlove die met wekenindicator is gevoeliger ;)

15. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Dank jullie wel voor de antwoorden. Maar dan nog een vraagje hoor ;)

Zijn die met weekindicator net zo gevoelig als de kruitvat 2v5?
    Mijn streepje is daarop wel iets donkerder maar wil nu weten waar ik aan toe ben vandaar. Alleen moet de gevoeligheid dan niet nog lager liggen want dan wordt ie toch negatief ben ik bang...:)

16. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
  17. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    hier staat wat op over mijn situatie ( al wat pagina's terug) en op wie wil/durft hier wat over zeggen?
    staat wat beschreven.

maar kort komt het hier op neer:

ik heb een mozaïek vorm van het turner syndroom en weinig eigen eicelreserve.(amh 0,5) daarnaast een chronische hartaandoening. pogingen gedaan voor eiceldonatie maar deze mislukte omdat ik hartproblemen kreeg vanwege de hormonen. uiteindelijk nooit tot een tp gekomen. uiteindelijk vanwege gezondheid moeten stoppen donor bood aan draagmoeder te worden voor ons. en onze dochter is dus via een draagmoeder geboren. hou al ruim 2 jr cyclus bij die is regelmatig met hooguit soms 3 a 4 dagen verschil. Nu al ruim 8 weken ( ondertussen langer, maar heb dit eerder geschreven) geen menstruatie en vage testjes ( die vaag blijven) bloedtest gehad op hcg en deze was 1 ui/l. negatief dus. gebeld met gyn en heb een afspraak half maart om alles na te kijken.
    gyn kon de vage testjes samen met de waarde hcg niet verklaren. maar kans op zwangerschap is klein. maar vanwege de vage testjes advies om zo nu en dan toch nog eens te testen. ( we verwachten er niks van maar menstruatie blijft uit dus vandaar dat ik nog steeds testjes doe) mocht ik toch zwanger zijn wat we niet verwachten dan zou dat echt een wonder zijn.

met mijn lijf, is niks onmogelijk gyn was verbaasd dat ik zonder pilgebruik menstruatie had
    artsen zeggen altijd dat mijn lijf alles net even anders doet en het net even anders gaat dan normaal en verwacht daarom test ik door.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ga eens kijken ;)

Nou ik vindt het verschillend.... Soms zie je meiden met een lichte streep op de kruidvat en een 1-2 zwanger op de cb. En ook zie je meiden die dan weer niet zwanger krijgen...

Maar met een duidelijk streepje moet de cb wel zwanger aangeven hoor

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje wat een verhaal :(
    Ja er staat wel iets op je testen dus dat is wel gek zeg.....

Moet je lang wachten voordat je naar de gyn kan?

En wat super dat jullie een dochter hebben mogen krijgen via draagmoeder....

20. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    dank je Mama-in-love

alleen moet ik er bij vermelden dat ze daar zeggen dat ik geen eigen eicel reserve heb, en dat is gedaan om het begrijpbaar te houden. maar feit is dat ik WEINIG eigen eicelreserve heb en een hele kleine kans op spontaan. en we daarom met de draagmoeder verder zijn gegaan, ook omdat mijn hart niet goed op de hormonen van de eiceldonatie reageerde.

Deel Deze Pagina