Allemaal de beste wensen! Vind m toch wel duidelijk zichtbaar Meijke, die supermarkt testjes hebben van die stomme dunne streepjes.. maar zowel test als controle streep. Toch vind ik het er hoopvol uit zien. Hopelijk een vertrouwde test voor je snel! Voorzichtig gefeliciteerd. XXX Joyce
Goeiemorgen meiden ! Aller eerst de beste wensen ! En wij mogen op roze ! We kunnen het nog nauwelijks geloven !
Gefeliciteerd allemaal! Wat betreft het dunne streepje, ik zie m als positief, te roze om als negatief te beschouwen wat mij betreft!
Tsja lov of ik wat zie. Ik geloof dat ik kampioen vage streepjes plassen was voor mijn zwangerschap dus Tsja. Maar jij ziet ook wat?
Ik twijfel Meijke ik vindt beide streepjes even dun dus ze horen zo te zijn. Wel is je test extreem duidelijker opgedroogd tegenover gister. Maar ik denk toch echt wel dat je zwanger bent Cindiej gefeliciteerd !
Ja totaal onverwachts! Deed een testje omdat ik net een slok wijn op had op 1e kerstdag... iets zei me voor ik verder drink toch ff checken. Was duidelijk positief, staat in mn album. Alles gaat tot nu toe goed, kan alleen niet genieten, voel me vaak onzeker. Als ik ff iets minder moe ben of mn borsten branden niet zo erg als voorheen... ach tis allemaal herkenbaar denk ik. Maar goed.. geen krampen , geen bloed.. en kwaaltjes zijn aanwezig dus moet proberen vertrouwen te krijgen. Op naar eerste echo (waar ik heel eigenwijs geen afspraak voor wil maken tot ik deze 5,5-6 weken grens voorbij ben) Bedankt! XXX Joyce
Wat vinden jullie? Bovenste is van 29 dec en onderste van vanmorgen1 jan). Vandaag dag 30 van cyclus. Vorige maand 29, daarvoor 31 en daarvoor weer 29,25,27,26. Ik zal nog een foto uploaden on negatief
Ja het lijkt er wel op maar die van net is nog niet helemaal opgedroogd. Tsja helaas gisteren het niet gezellig kunnen maken. Vandaag te laat denk ik?
Dankje voor je reactie. Ik zie ook iets op de linkertest. Ik heb m nu weer terug in het omhulsel gedaan. Op de foto is het wel minder duidelijk.