Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke!) ovulatie en zwangerschapstesten ->deel 24

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door BLiS, 31 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weepee

Weepee Actief lid

11 mei 2010
    140
    0
    16
    Limburg
    Ik temperatuur niet.

2. Weepee

Weepee Actief lid

11 mei 2010
    140
    0
    16
    Limburg
    Heb al zeker 8 maanden cyclussen van 28 dagen.
    Maar nu was hij langer. Als ik de positieve test van de 25ste aanhoud dan heb ik een cyclus van 32 dagen.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Misschien ben je zwanger?

4. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom ik 2x per dag test?
    Omdat ik de 21e ook al een wat donkerdere streep gehad heb en anderen aangaven dat ik dan ook in de avond moest testen om 'm niet te missen. Daarna zijn ze weer lichter geworden, maar ben ik wel 2x per dag blijven testen. Gisteren (26e) werden ze ineens weer een stuk donkerder, dus dacht dat 'ie zou gaan komen. Vandaar dus ook extra getest in de hoop het te zien oplopen.
    Vandaag ineens weer lichter dan gisteren. Tot nu toe schommelt het ook steeds, maar zo donker als gisteren heb ik ze deze ronde nog niet gehad.

Dacht vandaag dus ook weer een donkerdere streep te gaan zien... Maar niet dus.

Heb sinds gisteren wel heel duidelijk vruchtbaar slijm.

5. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Nou daar gaan we weer (zaterdag/zondag is NOD). Sinds een paar dagen voel ik me weer hartstikke zwanger en hier het bewijs.

We zijn gematigd blij :( weer al die stress en spanning..time will tell.

Bijgevoegde bestanden:

6. Weepee

Weepee Actief lid

11 mei 2010
    140
    0
    16
    Limburg
    He meis wat rottig dat je al zoveel miskramen hebt gehad.
    Hopelijk gaat het nu goed. Alvast gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap.

Ik heb een tip gekregen van een vriendin. Die heeft zelf 5 miskramen gehad. Toen zei de vriendin van haar moeder die gyn is in Duitsland dat ze eens moest proberen elke dag asprines van 100mg te pakken.
    Dat schreven ze daar vaker voor. Dat schijnt goed te zijn voor je bloed tijdens de innesteling en zwangerschap.
    Ze heeft dit advies opgevolgd en was meteen zwanger en alles is goed gegaan. Nu voor een 2de meteen weer met asprines begonnen van 100mg. En kleintje is al geboren met 38 weken.

Ze gaf mij nu ook deze tip omdat ik merk dat het vaak bij de innesteling mis gaat.
    Baat het niet schaadt het niet.
    Maar let wel op geen gewone asprine maar een kleine dosering van 100 mg.

7. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    @weepee: bedankt voor de tip. Ben bang dat aspirine geen zin heeft omdat ik geen last heb van innestelings/doorbloedingsproblemen. Het ligt er bij ons aan dat de kindjes gewoon niet gezond zijn (chromosale afwijkingen en genmutaties), maar we hebben bewezen dat het wel kan, want we hebben een groot en gezond wonder hier rondlopen :)

8. Weepee

Weepee Actief lid

11 mei 2010
    140
    0
    16
    Limburg
    Wat vervelend zeg. Lijkt me heel moeilijk.
    Je moet het toch elke keer maar weer verwerken.
    Ik duim voor je dat alles nu goed gaat.

9. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Marjol, ik wil je in de eerste plaats feliciteren met je zwangerschap!!
    En ik ga keihard duimen voor jullie dat alles goed gaat en goed blijft gaan!! Als ik het iemand gun ben jij het wel.
    Heel veel sterkte met de aankomende onzekere tijd.

10. sita90

sita90 Niet meer actief

Marjol, wat een geschiedenis zeg:(
    Gefeliciteerd met je zwangerschap, ook ik hoop voor jullie dat alles goed gaat!!

Ik heb deze maand niet echt bijgehouden, maar als ik uitga van cyclus van de laatste 3 maanden vandaag 11 dpo.
    Gister getest, eerst niets.. maar toen ik na een kleine 15 minuten weer keek een duidelijk streepje. Zonder te turen. Snel nog een test gedaan met dezelfde urine maar nauwelijks iets te zien. Vreemd...
    Vandaag weer getest (middag) en ook nauwelijks iets te zien.

Hier een foto, denk niet dat het duidelijk is. Mijn mobiel is kapot en heb nu een oude mobiel met een barslechte camera;) Ik ga er trouwens vanuit dat het niets is. Bovenste is de eerste van gister en de onderste is van vandaag. Volgens mij is er op de foto echt niets te zien;)
    De aller eerste test is iig duidelijk en ik hoef absoluut niet te turen.. Ik vertrouw deze testen niet meer denk ik haha.

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ohw meid !
    Wat super spannend weer, een voorzichtige felicitatie vanuit hier.
    Het 2e streepje staat er duidelijk, ik ga weer duimen en gun het jullie zo enorm!!

12. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    Wilen jullie mijn testje beoordelen ben erg benieuwd of jullie iets zien

Groetjes

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,8 KB
      Weergaven:
      11
  13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

Ik zie het hoor:D

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik zie een vaag 2e lijntje

15. Weepee

Weepee Actief lid

11 mei 2010
    140
    0
    16
    Limburg
    Ik zie een licht streepje Pugga.

16. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Ik zie ook een streepje!

17. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @pugga. Zeker weten, gefeliciteerd!

Mijn vraag is alleen hoe krijg je dat zo goed op de foto dat lukt mij dus niet (zie ander topic hier ;))

18. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

3 nov 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    Wow,wat een knaltest zeg.Gefeliciteerd

19. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    @adriana ik heb eerst mn ipad geprobeerd dat lukte echt niet tien mn kleine camera toen mn grote camera en uiteindelijk nog fotos met mn mobiel haha en dit is de scherpste en nog lijkt tie in het echt donkerder

Ik snap er echt nog steeds niets van hoop zo dat het klopt! Ik had de verkeerde gepakt wilde een ovulatietest doen.

20. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Hahaha, zwangerschapskwaaltje? ;)

Indd met mobiel is het nog het scherpst maar die krijg ik niet op de site geplaatst

Deel Deze Pagina