Sita, ik zie hem hoor!! . hier denk ik dat het toch vals was, heb echt flink ongi krampen. En het is pas dag 21 ....
Nou ja gevoeliger.... Je krijgt gewoon een duidelijke positieve test als je ei ook daadwerkelijk aankomt. Ik gebruikte altijd de dipsticks
Maar de kruidvat geeft al snel een streep vindt ik.... Als je eenmaal je knaller hebt zal het vast wel kloppen maar het is vaak zoeken of je test nu positief is of toch nog niet. Dat zie ik hier tenminste vaak Zwangerenkids is ook gewoon een stuk goedkoper....
Nog niet opgeven hoor, ik heb ook verschrikkelijke menstruatiekramp gehad. Wanneer ga je weer testen? Ik duim voor je
Dat is lief van je! Maar heb wel heel licht bruunverlies. Ik had bij zoontje ook flink bloedverlies, maar toch. . Morgen moet ik om 10 uur bij de huisarts zijn ( voor iets anders hoor) en daar tegenover zit een kv. Dus dan haal ik even testen en doe ik ze, ik dacht als ik niet drink behalve bij tanden poetsen moet dat wel kunnen. En als ik niet ongesteld word, woe ochtend nog een denk ik. . Wanneer jij weer?
Spannend zeg, er is dus nog alle hoop je kunt morgen zeker een testje doen als je even niet drinkt. Ik test morgen ochtend ik denk samen met mn vriend.. hij heeft middag/avond dienst dus hij is morgen ochtend nog ff thuis ik vind het zo ongelofelijk spannend
Dat doe ik dan, hopen dat ha niet te veel uitloopt haha, dan word ik ongeduldig. Net gedoucht btw, en geen bruinverlies te ontdekken.. Spannend hoor! Is hij ook zo zenuwachtig?! . Wel laten weten he!!
Haha hoop ook voor je dat het niet uitloopt. Gelukkig dat je bruinverlies is gestopt!! Mijn vriend weet nog niet dat we morgen samen gaan testen haha.. hij durft nog niet zo goed te hopen door de vorige keer (vmk). We gaan het zien, ik denk dat hij morgen een gat in de lucht springt!!! Ik spam morgen weer honderden foto's ..... Jij ook laten weten he!