Ja is best lastig hoor want wil zo graag wat weten hoe of wat en of het toch nog wat is geworden met mijn ei. Hij is al zeker geweest heb hoge temperaturen die blijven aanhouden. Het is dan de vraag ben ik bevrucht of ik ? hihi nee het eitje dan he.
marloesje, oh wat balen meid !! evira, ja had een tijd gehad dat ik vage testjes had met streepjes hier nog geen duidelijkheid...blijft vaag en symptomen blijven, binnenkort maar weer testen
Marloesje, nee he! Gat! Echt helemaal? Snap er niks van. Pindakoekje, nega test disc of nog helemaal niet getest? Ik hou nu vanaaf 6 al mijn plas op kan om 10u een test halen....
@Marloesje: misschien even na je ongesteldheid toch nog testen? Had in het begin ook veel bloed, was nog erger als een ongesteldheid en toch zwanger, testen waren zelfs duidelijker! @Sallie: ook niet echt negatief, laatste test was eergisteren. Zie wel wat, of misschien wil ik wat zien zou het super vinden om zo spontaan zwanger te worden alleen dat is maar minder dan 10% kans. Aan de andere kant...zo kort op elkaar lijkt mij ook niks.
Neer marloesje dat kan niet!! is het veel? Als he minder is dan normaal kan het alsnog zijn dat je zwanger bent volgens mij.. Ik zag je streepjes zó goed!!
Hier kreeg ik vanochtend bijna een hartaanval.. test bleef heel lang wit.. en ineens was het streepje er!!!!! duidelijker dan die van gister!!!!! Ik ben zo blij oooohhhhh ik heb helemaal kriebels Ik heb wel de hele ochtend een zwaar gevoel in mijn onderbuik.. soort menstruatiekramp en dat maakt me best onzeker... Maar de testjes geven iig aan dat het goed zit oh ik ben zo blij!!!!!
@sita mooi!!! Nou t lijkt op n gewone ongi van me.. heb nooit heel overdreven veel dus... Had dit niet echt verwacht
@sita, gefeliciteerd meid! Hoe super is dit als ik jouw onderschrift lees? Echt geweldig Ik kon het helaas niet laten, was nog 1 verpakking open van de kv2v5. De rest van mijn testen ga ik gauw weggeven aan een vriendin. Beide strepen kwamen in 5 seconden tevoorschijn . Ga nu echt met testsabbatical Bekijk bijlage 381421
Marloesje ik heb over je reactie heen gekeken sorry, wat naar meis echt niet leuk!!! Juf1985 wow die is duidelijk! gefeliciteerd & Dankjewel Ik hoop over een paar dagen ook zo een knaller te hebben Heb jij ook zo'n zwaar gevoel in je onderbuik? Ik voel het als ik loop, en zelfs als ik zit.....
Meiden, ik heb geen idee hoelang ik zwanger ben. Als ik van mijn cyclus uit ga van de afgelopen paar maanden ben ik nu 4 weken en 2 dagen zwanger. Maar ik gok dat mijn ei een dag later was, dus 4 weken en 1 dag zwanger. Maar zeker weten doe ik het niet. Het kan ook zijn een late innesteling of trage HCG aanmaak, dat had ik bij mijn eerste zwangerschap ook. Toen testte ik voor het eerst op 16 dpo, ik kreeg toen een licht streepje dat op liep. Ik ben dus heel benieuwd Ik had trouwens op dag 25 van mijn cyclus menstruatiekrampen, misschien dat dat mijn innesteling is geweest? Dus 5 of 6 dagen na mijn ei Ik hou voor mijn banner dan 4 weken aan.. ik hoop dat we op de eerste echo een mooi kloppend hartje gaan zien