Meiden, kunnen jullie helpen? Heb het idee mijn eisprong ergens 13 dagen geleden te hebben gehad, maar mijn cyclus ligt behoorlijk overhoop. Net deze test, met inimienie plasje gedaan. Kan dit ook een streepje door mijn eisprong zijn? Bedankt voor het kijken!
NEE: het kan GEEN streepje zijn door je eisprong! Zwangerschapstesten testen ALLEEN hcg, geen LH wat je hebt tijdens de eisprong. Dit lijkt gewoon een positieve zwangerschapstest
Even voor je info... Hcg kan zeker een eisprong opsporen en een lh kan hcg opsporen....klopt dus niet wat je zegt
zo zag het er bij mij uit net voordat hij echt fel werd. Straks ga ik ook weer even testen want ik heb al twee dagen een felle streep bij mn predictor ovu test.. Ik vraag me af of dat dan wel klopt. Misschien weet iemand het? Maar om je misschien iets op weg te helpen zo zag het er bij mij tot drie dagen daarvoor eruit.
Ovu kunnen positief zijn bij een zwschapi... Maar als jij niet weet of je 14 dagen terug een eisprong hebt gehad kan je net zo goed nu je ei hebben. Een kruidvat test kan positief reageren op een ei helaas...
Ehm; nee dus. Nagevraagd bij de fertiliteitsartsen van de ivf-poli. HCG kan in een bloedtest iets zeggen over de eisprong maar niet in een urinestick voor zwangerschapstest. Anders zouden er HEEL veel vrouwen steeds positief testen en dan alleen de lhpiek blijken op te meten.
Prima veel vrouwen hier hebben net tegendeel bewezen inclusief ikzelf dus ik geloof je arts niet....sorry...
Gefeliciteerd knvs! Ben je voor het eerst zwanger? Lang moeten wachten zie ik, het is je gegund geniet ervan!