Het ziet er toch naar uit dat je zwanger bent.... zo zie je maar weer het blijft een wonder Dikke proficiat
Mijn cyclus schommelt na pilstop tussen 30 en 34 dagen. Vandaag op dag 30 een test gedaan met ochtendurine. Binnen de 5 minuten zag ik een streepje, ik zag in ieder geval goed waar die zou moeten zitten. Met wat kantelen was hij 'goed' te zien. Op de foto wat minder goed. Na 10 minuten stond er een streep die echt heel duidelijk is! Zou het? Meteen de 1e ronde?! En zou een clear blue met weken indicator al iets aan tonen of is die minder gevoelig dan Kruidvat 2v5? Dan ga ik daar vandaag nog even naar op zoek De bovenste foto is dus meteen na 5 minuten en ook even in het negatief. De onderste na 3 kwartier gemaakt, maar zo duidelijk was hij ook na 10 minuten.
E1987 zwanger hoor! Hier dacht ik ongi te zijn geworden wat baalde ik maar t zette niet door....je leest dat wel eens maar dan denk je nooit dat het bij jou gebeurd Testen vrijdag, zaterdag, zondag
Gefeliciteerd punkypenguin. En alle anderen ook Enorm balen zebra vooral door je valse test. Heel zuur. Hopelijk in deze ronde succes
Jane, ik lijk heeeeel licht iets te zien, maar ik kan niet goed zien of het roze of grijs is.. Andere dames, duidelijk! Gefeliciteerd!
Jane, ik zag wel gelijk iets, maar idd lastig te zien of t roze of grijs is. Leuk hoor, best veel zwangeren. Goed begin van 2014. Gefeliciteerd!
Wat een mooi rijtje! Geeft ook wel hoop! Ik heb ook vaak al een paar dagen voor nod licht bloedverlies, helaas heeft het bij mij nog niks opgeleverd, maar het kan dus wel! Gefeliciteerd!!
Thanx! !! Daarom laat ik t ook in mijn onderschrift staan zodat andere vertrouwen blijven houden heb me rot gegoogeld of je dan wel zwanger kan worden de topics die daar uit kwamen waren allemaal mmm Niet nodig je ziet t
Ik zie heeeeeel vaag iets..... Maar moet je eerlijk zeggen dat ik die hier de laatste vaker heb gezien en negatief bleken Maar voor jou lieve schat, hoooooop ik des te meer dat t raak is!!!!
Myka, e1987 en mams1, ik zie ze bij jullie allemaal hoor! Hier ligt er ook weer een testje in de wacht, ben benieuwd... Ben maar weggelopen, want dat staren is ook niks . Pas na 5 min weer kijken. Het is kv rouwens...
In eerste instantie zag ik niks. Toen later toch weer wat vaags.. Ik denk dat het voorgedrukte lijnen zijn die ik zie, anders zou het nu toch wel duidelijker moeten zijn dan gister toch?! Ik voeg hem voor jullie toe.....