thanx meiden! Moest het even voor de zekerheid horen. Mag eigenlijk woe of do pas testen. Ik heb voor het eerst ovu testen gebruikt deze maand en goed benut waarschijnlijk.
@R31: Gefeliciteerd! @Myka: Heb je Pregnyl gebruikt overigens? Want ik zie dus wel iets op je testen, maar die van gisteren lijkt iets duidelijker dan vandaag.
R31 gefeliciteerd Meiden bedankt voor het meekijken!! Nee geen pregnyl gebruikt, dit is een rustmaand
Vorige week hier een lichte en iets minder lichte test laten zien. Vandaag nog 1x getest, nu 4 weken 6 dagen (onderste streepje is teststreep haha )
Ik boven in de badkamer er van overtuigd dat me test veeeeel lichter is dan gister, meteen hart in me keel en meteen in mijn hoofd dit gaat mis Leg ik m na opdrogen beneden aan me rijtje. ..niks aan de hand whaha Maar kan t gewoon niet hebben dat de kruidvat met die veranderde testen me nog geen knaller gunt Haal ff goedkope bij de action en ga voor een cb Jullie gaan mij nu t advies geven te stoppen met testen maar ik voel niks helemaal niks zo anders dan de vorige x dus ik wil graag nog paar x bevestiging krijgen in de hoop t besef te krijgen Want heel sterk oplopen doet hij ook niet
Het kan een lange aanloop zijn, maar ik zie hen echt licht oplopen. Misschien ben je vroeg gestart en komt ie er nu echt bijna aan. Ik was nog niet gestopt hoor
Heeejjjj wat zie ik nu? Positieve testen! Gefeliciteerd! En waarom doe je anders geen CB test, weet je het toch meteen?
Ja ja Armanda haha Ja de cb gaat heus wel zeggen zwanger maar vergeleken met mijn vorige zwangerschap lopen ze amper op en dat stelt me nog niet gerust