Hier ook zn test gehad en zie onderschrift ...heb toch echt een dochtertje hihi voor de zekerheid kocht ik een clearblue test en die zei toen 3+ Ik denk als ze echt zo slecht waren dat ze heus niet meer verkocht mochten worden..
Mams1 die loopt mooi op he! Paroluno op t negatief zie ik wel wat, andere niet echt. R85 ik denk wat te zien.. hopelijk lopen ze mooi op. XXX Joyce
Heb zelf goede ervaringen met sensitest, test er al sinds 2011 mee maar reken op niets hoor, zal er vrijdagochtend nog eentje doen
Hmm misschien heel licht iets? Hoe ziet ie er nu uit na de 10 min? Mijn ervaring bij de kruidvattesten is dat ze na die 10 min duidelijker wordt. Maar zie je zelf wat?
Zal zo eens een nieuwe foto maken, heb wel t idee dat het een beetje duidelijker is geworden.. Maar hij is niet roze dus denk dat ik weer pech heb met de testen, heb al een paar keer een valse kv gehad afgelopen maanden..
Sorry ik zie het niet... Denk als er echt een 'goed' streepje had gestaan deze na afleestijd wel duidelijker was geweest. Maar je zit nog ruim voor NOD dus er is nog alle hoop
Ik zie hem voor nu wel hoop dat het donkerder word voor je. Idd even wachten met testen is geen slecht idee ik kon het niet laten hihi