Ja, dit was binnen de tijd. Nu is de test opgedroogd en het streepje lijkt wel iets duidelijker te zijn.
Ook als je wat na een best tijdje wat ziet? Zou eigenlijk niet moeten kunnen dus snap er niks van. Heb pcos en gebruiken ook nog eens condooms. Ben zo bang dat ik blij ben met niks.
Gwoonan, heb je een beetje gevolgd de laatste dagen.. Wat gaaf dat je cb positief was... Gefeliciteerd!
dit is voor mij de eerste keer dat ik met ovu testen bezig ben... de bovenste is dus van 15-1 , cyclus dag 16 en de onderste is van vandaag
Michiee, ik zou gaan klussen als ik jou was! Volgens mij is die positief. Tenminste, die van mij was al positief toen beide strepen even donker waren, maar bij jou is de test streep nog donkerder dan de controle streep. Veel plezier!
Zie iets heel lichts volgens mij. Je lijkt mij wel, heb gister ook veel te vroeg getest. Maar test nu maandag pas weer
hier even iets geks. wij zijn niet bezig om zwanger te raken. en vrijen ook veilig met condoom. nu heb ik een erg onregelmatige cyclus dus doe ik weleens een testje voor de zekerheid. ik heb de 30ste een klein spatje bloed gehad. dit heb ik nu een paar cyclussen en ik haal daar uit dat het mijn eisprong is. dus dan zou ik nu "overijd "moeten zijn.. alhoewel ik wel al paar daagjes kramp heb. nu deed ik net een testje. heb er 2 gedaan tegelijk.. omdat ik twijfelde aan de test. de eerste was negatief en de 2de ook.. alleen nu keek ik zon 10 minuten later nog eens op de 2de test en toen was hij ineens wat rose gekleurd. zou dat kunnen zijn dat hij uitgeslagen is? zou toch niet moeten mogen? Bekijk bijlage 371443
Dip hem nog even in een paar druppels water, ik denk dat ie niet goed doorgelopen is! Het is idd een roze vlek maar een vlek is geen streep
ja inderdaad. hij was wel goed doorlopen want hij was eerst wit. mischien dat hij daarna is uitgeslagen. heb het nog nooit eerder gehad vandaar dat ik het even vraag gewoon even onder water houden?
Beide testen zijn negatief, het is meer een soort vlek. Wellicht door te lang in de urine te hebben gehouden?
4 seconden de eerste 5 minuten was hij omowit. daarna keek ik en was het rose gekleurd. morgen nog eens kijken als ik niet ongesteld word. verwacht inderdaad ook gewoon dat hij negatief is hoor want we gebruiken voorbehoedmiddel. maar omdat mijn testen altijd omowit zijn geweest en heb er voor mijn eerste zwangerschap wel 100derden versleten heb ik dit nooit gehad. vandaar een kleine twijfel