ik heb paar druppels wate rop absobtie gedaan en nu is het rose vlek weg en staat er een dun tuurlijntje. ik beschouw hem als negatief
Hey dames, even een vraagje. Ik doe voor het eerst echt ovulatietesten + temperaturen. Het is mijn eerste ronde met Clomid 50mg. Dinsdag was de test absoluut negatief, gisteren had ik een duidelijke en donkere test en vandaag zijn beide lijntjes gelijk van kleur (van boven naar onder). Betekent dit dat de kans groot is dat ik gisteren mijn ES kreeg? Gisteren verhoogde mijn temperatuur ook van 36,1/36,2 naar 36,4. Bedankt voor jullie hulp!
De LH verhoging geeft aan dat je eisprong nadert, grote kans dat vandaag je eisprong is gezien je testen.
Die van gister was positief, dus springt je ei daarna binnen 48 uur, ik zou het vanavond dus ook maar even gezellig maken
inderdaad eitje kan na positieve test binnen 48 uur springen. mischien was hij een paar uur daarvoor al positief. hij kan al gesprongen zijn maar ook nog gaan springen. ze zeggen meestal als de test lichter word hij is gesprongen.. je zou dan inderdaad denken dat hij al is geweest.
Hoi, ben ik weer......heb al een topic, maar ik plas nog eens in mijn broek.....ik ben bij de dok geweest, testje gedaan, zij zei negatief....toen vanmiddag zelf weer een gedaan van de kv, na 5 zenuwslopende minuten een foto gemaakt.....pfffff
als ik zolang kan wachten...hangt nogal wat vanaf zeg maar, we wonen al te klein.....pffff maar goed, ik zal toch echt geduldig moeten zijn!
Dat is het nou juist.....ik gebruik gewoon de pil, maar ben m een aantal weken geleden (vanwege drukte thuis) een aantal keren vergeten te nemen, en heb vorige week een antibioticakuur gehad, waarvan de dok zei dat het geen kwaad kon. Normaal slik ik de pil door, omdat ik geen zin heb om "nep" ongesteld te worden. Dus vandaar de zenuwen...