Zie hier mijn resultaat. Ik ben al eventjes aan het meelezen en actief in het geertgen onderwerp. De linkse testen zijn van mijn vorige cyclus. De rechtse van de huidige. De testen worden niet meteen net zo donker of donkerder dan de controlestreep. Op 26 en 27 november was de teststreep binnen die 3-8 minuten bijna net zo donker als de controlestreep. Ik test overigens meestal 's ochtends met de tweede urine van de dag. Oja, de foto krijg ik niet anders dan op zijn kop geplaatst, heb ik nou altijd als ik via de tablet fotos upload.
Ik heb je foto gedraaid, maar er is weinig van de streepjes te zien omdat de foto net te ver weg is gemaakt.
Bovenste is van eergisteren, onder van gisteren. Ik krijg ze er niet goed op met z'n 3e helaas. Krijg niet het idee dat ze donkerder of lichter worden. Heb ook echt geen idee waar ik in mijn cyclus zit, ik ben al verbaasd dat de eerste ovulatietest die ik deed na mijn bevalling positief was.
Lijkt hier alsof je piek rond 26/27 december is geweest. Heb je daar nog foto's van toen je de test net gedaan had? Opgedroogd mogen ze eigenlijk niet meer bekeken worden.
Aster dank je wel, wij hopen het ook. Ik zie dat je zwanger bent gefeliciteerd meis wat gaaf dat het eindelijk zover is!
Ik heb weer mooie testen voorbij zien komen, gefeliciteerd dames met een positieve test! Een mooi begin van het nieuwe jaar
Dank je wel, meis! De eerste IVF was wonderbaarlijk genoeg meteen raak. We zijn echt in de zevende hemel!!