Hou je m te kort of te lang in de urine misschien? Balen..... Misschien nu nog even in het water houden?
Rond de 7 sec. Ja heb hem al onder de kraan gehouden Bedankt voor het meedenken. Zal toch moeten wachten haha hoe moeilijk het ook is haha
Ik ben de 26e uitgerekend, ik kon geen algemeen september topic vinden. Kan hem natuurlijk ook nog zelf aanmaken Ik heb mij net vandaag in een 2e helft van september topic aangemeld.
Bij de zwangerschap clubs loopt al een september 2014 topic zie ik nu, volgens mij is het daar niet zo druk Zie ik je daar, ga ik mij daar zo toevoegen
Hoi meiden ik ben afgelopen maand 20 december gestopt met mijn pil. Mijn ovulatietest gaf 7 januari een knaller aan! Nu heb ik gister en vandaag een kv test gedaan! Ik heb precies na 5 minuten gekeken en toen was hij wel te zinmaar niet heel duidelijk 3 minuten later zag hij er zo uit. Is dat normaal dat hij na die 5 minuten een stuk duidelijker wordt? 1e test is van gisterochtend 2e test is van gisteravond 3e test van net