Eef gefeliciteerd ! Jane ik durf nog niet zeker te zeggen dat jij je ei al gehad hebt eigenlijk. Soms zijn ovu testen te gevoelig voor iemand en dat lijkt bij jou ook wel eigenlijk. Buikpijn zou natuurlijk wel je ei kunne zijn, verder geen afscheiding?
Lov ja ik heb afscheiding gehad, dat was voor mij ook de reden om te testen. Dinsdag en gisteren behoorlijk nu wordt dat minder.
@Eef: Gefeliciteerd! Overduidelijk! @Jane: Ik denk dat je piek geweest is. Ik raad wel de dipsticks van Zwanger & Kids aan voor de volgende keer.. Die zijn een stuk duidelijker!
Allereeerst de beste (zwangerschaps)wensen! Ik zit weer eens in onzekerheid. Heb deze test gister gedaan en ik weet niet wat ik er van moet vinden. Ik zelf denk dat ie ongeldig/negatief is. De streep staat best ver van de controlestreep. Zit trouwens 4 dagen voor nod.... Graag hoor ik jullie mening. X
Pien ik zie heeel iets, maar niet duidelijk of dit een indroger is of niet. Is de streep grijze of roze?
Hij is roze.. Moet er wel bij zeggen dat ik hem eerst niet zag. Dus heb weggelegd. 10 minlater toen ik weer keek zag ik dit. Daarvan de foto gemaakt.. Denk dat ik zo nog eens ga testen.. twijfel twijfel.. Als ik inzoom zie ik duidelijk de breedte van de streep hoe die hoort te zijn maar niet even gelijk roze.. zit wit vlak tussen
Witte vlak hoort en waarvan de streep ziet daar zou die ook moeten staan! Test nog een keer en binnen de afleestijd een foto maken.. Kunnen we weer met je meeturen
Ik vraag me af hoe hij eruit ziet als je hem niet sloopt... Want volgens mij hoort de teststreep daar niet te staan?
Klopt.. Dat dacht ik dus ook. Daarom plaats ik het hier omdat ik niet wist wat ik er mee moest. Maar als ik hem dicht heb zie je hem ook. Zat een beschadiging op het glazen plaatje waar je normaal door heen kijkt dus zag het niet zo goed. Vandaar dat ik hem open heb gemaakt
Wauw, One of Kind! Gefeliciteerd! Dit was je eerste poging of niet?? @Pien: Het lijkt op een ophoping van urine en geen streep.