Ramona en marloes. 50 procent van de zwangerschappen gaat in de eerste 4 weken nog mis. Een streep is een streep. Dat was mijn arts heel duidelijk over! Heel veel knuffels meiden.
Offtopic: Daar ben ik het niet mee eens! Ik heb regelmatig valse testen van de action gehad en mijn kruidvat testen hebben vaak genoeg op mijn eisprong gereageerd, mét een echt duidelijke streep! Valspositieve testen zijn er nou eenmaal ook. Om dan direct van een zwangerschap te spreken, vind ik een beetje ver gaan..
Zelfs 60% van de zwangerschappen gaat vroegtijdig mis. Dus het kan inderdaad dat je lichte streepjes had en het toch niet goed gaat. Ik heb dat zelf ook gehad en werd uitgekafferd dat ik niet zwanger was. Zeker wel dat ik zwanger was, meerdere testen en meerdere verschillende merken. Ik voelde het zelf ook. Helaas toch vroeg misgegaan. Niet alle streepjes die licht zijn en weer verdwijnen oid zijn vals.
@aster ben bij de ha geweest! Heb diverse testen gedaan waarop ik licht positief kreeg! De ha geeft ook aan; binnen afleestijd een streep is zwanger.. Die streep komt er niks voor niks.. 1 test vals positief kan maar niet meerdere.. Er gaat heel veel mis in een vroeg stadium helaas
dat komt omdat als het zó vroeg mis gaat, je niet kan spreken van een zwangerschap. Het is een zwangerschap eventueel aan het worden. bij heel veel vrouwen gaat het 'mis' omdat ze hun menstruatie die misschien een paar dagen later dan normaal komt als vanzelfsprekend zien.
Ik ook. Huisarts weet hier vaak te weinig van. Mijn gyn zei bij dezelfde testen dat dit valse testen waren. Ik heb bloedonderzoek gehad om het te bewijzen. Ik was achteraf juist blij. Ik was liever niet zwanger, dan te moeten leven met een vroegtijdige miskraam.
Mijn huisarts zei overigens ook dat ik een miskraam gekregen had. Was misschien niet duidelijk nu.. En nu weer testen turen/bewonderen!
Veel te duidelijk!!! Wauw! Ga jij even heel snel een digitale doen! Ik zit helemaal te shaken hier! Wat gaaf!!!