Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke!) ovulatie en zwangerschapstesten ->deel 24

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door BLiS, 31 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    wauw jane van harte gefeliciteerd geniet er lekker van

2. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Gefeliciteerd voor de zwangere onder ons :D

Ik wil jullie mening graag. Ik weet dat ok te vroeg ben geweest met testen maar even het verhaal

Ik heb op 9 januari 5000 pregnyl gezet en op 15 januari een cryo tp gehad

Dit zijn de testen van gister en vandaag. Kan het pregnyl zijn ?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,4 KB
      Weergaven:
      10
  3. MeineLiebe

En vandaag.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,6 KB
      Weergaven:
      7
  4. lot911

lot911 Actief lid

20 jan 2014
    100
    0
    0
    Hele duidelijke streep hoor MeineLiebe!!!

5. MeineLiebe

OMG :$ ik stuiter

6. MeineLiebe

15 dagen na pregnyl kan niet meer van pregnyl zijn ?

Mijn zwangerschap van zoontje gebruikte ik geen pregnyl. Vind pregnyl zo gevaarlijk ;):D

Geduld is een schone zaak zeggen ze

7. lot911

lot911 Actief lid

20 jan 2014
    100
    0
    0
    Daar weet ik niet veel vanaf MeineLiebe..
    Hebben ze niet gezegd vanaf wanneer je kan testen?

8. MeineLiebe

Ja 14 dagen na tp. Dus aankomende woensdag :)
    Die laatste dagen pffieuw..

Ik heb me nog ingehouden hoor, bij mijn zoontje testte ik eerder :D

Pregnyl vind ik zo rot, ik lees net dat het na 15 dagen uit je bloed moet zijn. Ik denk dat ik voorzichtig blij mag zijn.:)

9. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Ik zie op de 2e streep op de eerste niet

Al zou t nog van de pr zijn dan moest er op die van gisteren toch ook een streep staan?

10. MeineLiebe

Ik ben gewoon zo onzeker. Voor andere weet je het altijd zo goed te vertellen maar van jezelf ....

Ik ga morgen gewoon weer een testje doen, kijken wattie doet :)

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Denk ook dat je voorzichtig blij mag zijn MeineLiebe. Ik zeg alvast heel voorzichtig gefeliciteerd. :)

12. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    MeineLiebe, ik heb ook 4x Pregnyl IE5000 gehad. 10 dgn na de pregnyl was het uit mijn lichaam (testte altijd even voor zkh 10 dgn na pregnyl om zeker te zijn).
    Bij mijn zwangerschap van de jongste was 10 dgn na pregnyl omowit en 14 dgn na echt een superlicht streepje. 15 dgn na pregnyl al wat duidelijker. Was wel bij IUI, maar komt dus wel zo'n beetje op het zelfde neer.

Ik zeg dus voorzichtig gefeliciteerd.

13. Mireille74

Mireille74 Niet meer actief

Ik breek ook weer even in hier...

Allereerst gefeliciteerd aan alle zwangeren natuurlijk! :)

Hier; kort door de bocht ik ben geen streepjesplasser. Echt NIET gewoon. Ook die predictor early die beweert dat de kraan zwanger kan zijn, is bij mij, als ik niet zwanger ben, echt superomowit. Indrogers heb ik ook nooit, al kijk ik 24 uur later nog een keer op de test dan is hij nog witter dan wit.

Zit nu op 11dpo en heb eigenlijk geen hoop, het is een rare ronde deze ronde. Maar toch wat rare kwaaltjes (andere kwaaltjes dan anders) dus ben toch maar aan het testen geslagen. Gisteren superomowit, maar vandaag leek ik heel erg in de verte toch wat te zien... En nu ben ik benieuwd of jullie het ook zien?

14. Miena06

Miena06 Lid

29 dec 2013
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mireille ik zie het ook, spannend!!

15. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Meine liebe: Volgens mij is dat streepje écht niet meer van de Pregnyl hoor. Gemiddels is Pregnyl 5000 met 10 dagen uit je lijd en 10.000 met 14 dagen. En op de test van gisteren zag ik helemaal niets. Ik durf je wel voorzichtig te feliciteren! :)

@Mireille: Ik zie niets helaas, maar ik zit achter mn laptop en niet mn tablet (bij mn tablet ben ik een vééééél betere streepjes spotter ;)). Ik hoop dat ie snel duidelijker wordt!

16. Mireille74

Oh echt! Ik kijk zo langzamerhand bijna scheel, zit vanuit iedere mogelijke hoek naar die test te turen... "Ja hij staat er echt! Nee wacht, het is gewoon een weerspiegeling van dat stukje plastic. Nee kijk, daar is ie! Nee shit, hij is wit. Nee, kijk nou, daar! ......." Pfff ernstig dit ha ha...

17. Mireille74

Dank je nana en geeft niks toch. ;) Heb er ook niks aan als er wordt gezegd dat er wat gezien wordt terwijl dat niet zo is... Gewoon bizar dit. Echt geen hoop deze ronde. En nu toch een sprankje...

18. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Ik heb het idee dat ik wel heel licht een streepje zie staan. Over 2 daagjes nog eens testen

19. Mireille74

Dank je Linda! :) Ik heb nog genoeg testen dus denk dat het eerder morgenvroeg wordt dan zondag ha ha... En nog groter is de kans dat het morgen én zondag wordt....... ;)

20. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Meine liebe: ik testte zelf 14 dagen na de Pregnyl 10.000IE. Een heeeeel licht streepje. En zie mijn banner nu! Voorzichtig gefeliciteerd!

Mireille: Ik zie op de iPad niets!

Deel Deze Pagina