Ooh Key ik zie je hier ook voorbij komen!! En wat ziet die bovenste er veelbelovend uit! Ik hoop zo voor je dat ze op blijven lopen!
Net nog ff een zw test gedaan van ander merk die is nega.. M'n ovu wordt ook lichter.. Nog wel heel duidelijk... Dus ik denk echt ei !
Kan ook nogsteeds een zwangerschap geweest zijn die al in zeer vroeg stadium sneuvelde (gebeurt naar verluidt best vaak), maar ik zou voor de zekerheid aan de slag gaan Best schokkend als je positief zwanger zou kunnen testen met een zwangerschapstest, dat zou eigenlijk niet moeten kunnen. Maar ja, zo zijn er wel meer dingen
Marloesje ik ga voor je duimen! Ik wilde even mijn testjes laten zien... Wat denken jullie? Iets duidelijker dan die van gisteren???
Denk echt ei.. M'n bmm zit hoog en heel zacht en open.. En veel slijm.. En idd tis best schokkend.. Maar ja helaas wel waar..
Oké gelukkig haha. Ik ben zo benieuwd hoe het testje van vandaag er opgedroogd uitziet maar ik ben niet meer thuis nu... Ooohhhh *stuiter stuiter stuiter*