Heb nog maar een foto gemaakt hahaha Ik blijf kijken naar die strip! Zou het dan toch gebeuren na een jaar proberen.... Gekke is het wel het ongesteldheidsgevoel en ik ben pas 2 dagen over tijd. Dus ohhhhhhhhhhh wat spannend is dit.
Toch ook maar even hier. Ik heb een tuurstreepje op 11dpo. Maar deze maand is mijn eerste IUI en ik heb exact 12,5 dag geleden Ovitrelle 250 gespoten. Ik lees overal dat dat na 12 dagen uit je lichaam zou moeten zijn. Dus ik zit op het randje. Natuurlijk weer veel te vroeg met testen... Wat denken jullie? Restje Ovitrelle of mag ik een sprankje hoop hebben? Mijn temp is overigens al 2 dagen wat lager dus dat beloofd ook niet veel goeds. Pfff... moeilijk dit wachten...
Volgens mij zie ik wel iets...maar ik heb helaas geen verstand van bovenstaand verhaal dus geen idee of het een verkeerd beeld kan geven. Zie net je onderschrift, heftig meid een vierde operatie al! Sterkte!!
Ik zie ze op die van zw&k ook.. Maar ik moet er bij vertellen dat ik die vorige ronde bij mezelf ook zag.. Maar op die vd kV was niets te zien.. En dat zie k bij jou ook niet.. Dus ik vertrouw die van zw&k niet helemaal..
Aangezien mijn streepje nog zo onduidelijk is durf ik niet te hopen. Wij zijn een jaar bezig maar nooit een 2e streepje kunnen ontdekken. Wanneer adviseren jullie mij weer te testen? Zelf heb ik zoiets van ik ga alle testen kopen welke er zijn en heel de dag over het staafje plassen Sorry voor de vele vragen maar ik ben echt een stuiterbal vandaag.
Boanan ik zie m ook maar of het dan nu van een zwschap is? Als je testen nu oplopen weet je genoeg....spannend!!