Ik heb net een foto geupload van een action ovulatietest. Wa denken jullie? Of heb je dit streepje altijd?
Puck, denk dat hij nog wat donkerder moet als ik het vergelijk met andere testen die ik hier voorbij zie komen!
Ik ben nog maar pas begonnen met ovu testen en vroeg me qf of je altijd een tweede streepje ziet. Ik heb de ovu test van de action gebruikt
Deze streep is nog niet positief, maar zit er wel in de buurt. Morgen is hij denk ik positief. Succes!
Zouden jullie misschien ook even mee willen kijken? Net gedaan, dus niet met ochtendurine. Foto is binnen afleestijd gemaakt. Paar dagen voor vermoedelijke NOD
Ik zit ff naar jouw tempkaartje te kijken en die lijkt verdacht veel op de mijne. en ik had gisteren op 7dpo ook een dip, stond ook op 36.6 Hopelijk is dat bij mij ook van een innestelingsdip hihi
Meiden, Ik moet over een uurtje in het zh zijn voor een onderzoekje vanwege 2 miskramen. Gewoon ff kijken of alles er goed uit ziet en of het gewoon vette pech was of dat er iets zit wat mijn zwangerschappen stopt... Ik hoop stiekem dat ze wat zien wat op een beginnende zwangerschap lijkt. Ik zit vandaag op 8dpo, dus lijkt mij eigelijk te vroeg om daar al wat van te kunnen zeggen? Fijne dag allemaal! XxX
Je testjes zijn prima hoor meid! De ene heeft een knaltest, de ander niet. Een streep is een streep, dus ben je zwanger. Zolang je geen pijn hebt of bloed verliest, kun je gewoon proberen te genieten. Ik had bij Dinand alleen enorme last van mn borsten. Pas rond 6,5 week werd ik kotsmisselijk en moe. Wat niet is kan dus zeker nog komen meid!
Ik zie niet heel veel. Maar ik zit dan ook op mijn werk waarvan het beeldscherm niet heel goed is (blokkerig/vlekkerig). Als ik vanavond thuis ben zal ik nog eens kijken!
Dat is lief van je! Ik ben alleen bang dat er idd niks te zien is, gezien voorgaande reacties . Mamalicious, succes! Hoop ook voor je dat er wat te zien is!!