Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke!) ovulatie en zwangerschapstesten ->deel 25

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door jvs12, 14 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Sparky: ik denk wel wat te zien! Zie alleen niet of het roze of grijs is... Spannend*

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ik heb volgens mij mijn ei woensdag gehad. Qua pijn zeker mogelijk qua berekening 1 dag te vroeg.. We zullen zien

3. Puck85

Puck85 Actief lid

17 apr 2014
    259
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik zie gelijk een streepje

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hier zit geen 1 positieve tussen;)

5. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ukkie, ik zie ook geen positieve ovulatietest eigenlijk.

6. Sparky

Sparky Niet meer actief

De streep op mijn test is overigens wel echt roze. Alleen lijkt dat nog zo onduidelijk op de foto. Wel vreemd eigenlijk haha maar ja, camera op mijn foon is niet echt top.

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Sparky zie alleen dat de streep onderaan niet recht loopt? Of zie ik dat verkeerd...

Ukkie zie ook geen positieve en ik meen dat die ovu erg gevoelig zijn zodat je al snel een streep krijgt

8. Hoe was het in het ziekenhuis vanmorgen?

9. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    #2649 ukkie1985, 18 apr 2014
    Laatst bewerkt: 18 apr 2014

Komt goed ;)

10. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0

De controle streep is niet eens donker dus naar mijn idee zijn die juist niet gevoelig:( of het ligt misschien aan mij.
    ga vanmiddag een andere doen maar denk echt dat mn ei al geweest is, was namelijk bij mn dochter en mk (11+6) ook het geval.

11. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ik zie m goed!

12. Sparky

Sparky Niet meer actief

Het hele onderste puntje is aan 1 kant iets lichter lijkt wel.. Vandaar dat hij scheef lijkt.

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah oke:D

14. Ssh

Ssh Actief lid

11 nov 2013
    276
    1
    0

Ik zie een tweede streepje!

15. druufje

druufje Actief lid

12 aug 2011
    214
    0
    0
    Hallo allemaal. Heb net weer een ovulatietest gedaan maar volgens mij gebeurd er niks. Snap alleen niet hoe het kan dat er nu ineens wel een streep is. Ik dacht dat mn ei vorige week was maar toen verscheen er geen streep en nu wel. Zou het kunnen dat ik vorige week te veel water gedronken heb? Ik drink ong 2 liter op een dag en testen meestal in mn pauze rond 1 uur. Heb afgelopen week wel wat minder gedrinken. Ik vind het nog niet zo makkelijk die ovulatietesten! Haha. Is namelijk de eerste x dat ik ze gebruik. Was benieuwd of alles weer op gang was na 2 jaar pil. Voordat ik zwanger werd van mijn dochtertje had ik na 14 jaar pil slikken meteen een regelmatige cyclus van 31 dagen. En derde ronde was mijn wondertje verwekt:) miss wil ik t wel te snel.. geduld hebben :)

Bijgevoegde bestanden:

16. Sparky

Sparky Niet meer actief

Is het niet de bedoeling om 4 uur lang niet te drinken voordat je de ovulatietesten doet? Ik weet het niet zeker hoor, want het is lang geleden voor mij.

17. druufje

druufje Actief lid

12 aug 2011
    214
    0
    0
    Ik weet het niet. Staat niks over in de gebruiksaanwijzing alleen dat je het beste rond 12 uur s middags kunt testen. Ik ben bang dat ik mn ei dan gemist heb. Als hij is geweest.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Juist goed 3-4 uur niks drinken en niet plassen alleen geen ochtendurine gebruiken.

Ik denk dat deze ovu te gevoelig zijn voor jou druufje ;) als je echt vorige week al een ei had gehad was je test heus wel positief geweest.

Ik persoonlijk vindt de ovu van zwangerenkids fijn.

19. druufje

druufje Actief lid

12 aug 2011
    214
    0
    0
    Soms ben ik bang dat ik niet ovuleer omdat ik bij mijn vorige zwangerschap behoorlijk ben aangekomen en het er niet af krijg. Dus dat ik te zwaar ben. Dan zal ik vorige week idd geen eu hebben gehad. Drink meestal 1 liter in de ovhter en over de middag ook nog 1 liter. Dus zal volgende cyclus proberen om wat ik denk dat mn sprong moet worden niet drinken bedankt voor de tips, heb er zelf echt niks geen verstand van! Dus deze strepen als op mn foto heb je dan de hele maand eigenlijk en dan in de topdagen moeten ze nog donkerder worden?

20. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier ben ik na de zwangerschappen veel te zwaar gebleven en vruchtbaarder dan ooit. Geeft natuurlijk geen garantie, maar ik denk niet dat je je door dat soort gedachtes moet laten leiden.

Bij mijn dochter gebruikte ik ovulatietesten en de 1e maand kon ik er ook niet echt wijs uit worden. Waarschijnlijk had ik de hele positieve test gemist. Had ik hem wel gezien als ik een halve dag later ofzo getest had. Doordat ik ook temperatuurde wist ik wel zeker dat ik een eisprong gehad heb.

Persoonlijk vind ik temperaturen ook betrouwbaarder als het gaat om eisprong vinden, maar als je die vind ben je natuurlijk wel 'te laat' met gemeenschap. Het is dus niet echt een middel om mee zwanger te worden, maar je kan er wel mooi je cyclus mee bepalen en dat kan voor jezelf veel duidelijk maken.

Het kan trouwens dat je je hele cyclus door streepjes hebt met ovulatietesten. Dit is per persoon verschillend.

Deel Deze Pagina